123 lata - 123 km - Święto Niepodległości :)

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 12.11.2014 | Komentarze 15

Ktoś na Endo wymyślił , żeby uczcić Dzień Niepodległości – 123 lata niewoli – 123 kilometry ! Zastanawiałam się długo czy spróbować …jedynie co wiedziałam to, że jak już to w swoim tempie , a jakie w tym dniu ono będzie , to nie wiedziałam …..czy zdążę przed nocą czy nie , czy zrezygnuję w połowie czy nie …. No to najlepiej jechać z kimś co jeździ podobnie do mnie , albo samej . J Popytałam i nikt nie mógł …..No to trudno – wyruszyłam sama ! Rano o 9 straszna mgła , trochę poczekałam i dalej była , ale ciut mniejsza .
Wymyśliłam trasę tak , aby wracać Oder-Neise ……mniej więcej gdzieś w Criewen wylądować ……. Pojechałam przez Penkun , gdzie prawie wszyscy biegali po mieście poprzebierani ! Nie wiem co to za święto mieli , a wstydziłam się zapytać …teraz żałuję !

Potem jechałam już w większości nowymi dla siebie drogami , ruch nie był duży , ale dzielnie trzymałam się asfaltów ,żeby szybciej przejechać te 123 ! Jednak w pewnym momencie sobie skręciłam troszeczkę w mniejszy asfalcik , bo przed Schwedt za duży ruch się zrobił i nagle asfalt się skończył i zaczęła dość piaszczysta polna droga ….ale lasek , pola , dolina rzeki Welse po prawej ….ładnie …...trochę musiałam pchać rowerek , pozdrawiałam kozunie i podziwiałam dość pagórkowaty krajobraz …. Wyjechałam tuż przed Vierraden w Blumenhagen .

Potem przez miasto pojechałam aż za most w Schwedt ….i dalej do Criewen ……
Zastanawiałam się czy już wystarczy aby było to 123 !
Powrót już ścieżką ON ….chciałam jeszcze zdążyć , aby w lesie za Gartz nie było jeszcze ciemno , i prawie się udało !

Dalej już po ciemku i żeby wydłużyć trochę trasę pojechałam pustymi dróżkami przez Rosow – ale fajnie się jechało z moją lampką !
Potem kawałek ruchliwą 13tką i na nową ścieżkę ! po dojechaniu do domku , okazało się ,że licznik pokazuje więcej niż Endo …..Jak mój synuś to zobaczył to wygonił mnie żebym jeszcze ten kilometr przejechała !!! J No to posłuchałam i wyszło mi 123, 35 na Endo ….ale na liczniku aż 124,5 !
Jestem z siebie dumna , bo to mój rekord …..miałam do tej pory 116 km !
No ale jeszcze dzień był piękny , bez wiatru , cudne dość mgliste widoki i jakaś moc we mnie wstąpiła …..tak lekko mi się jechało i wcale nie czułam zmęczenia J Co nie znaczy ,ze teraz takie dystanse będę co rusz przejeżdżać …bo jednak terenowa jazda po polach i lasach bardziej mnie rajcuje !

Monica
| 18:23 środa, 26 listopada 2014 | linkuj A to pięknie uczciłaś ten dzień, naprawdę patriotycznie, o tej porze roku taki dystans to nie gratka. W dodatku rekord. Gratuluję ;-)
| 17:37 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj Przyznaję, fajny pomysł z tymi 123 km. Godny naśladowania. Gratuluję dystansu.
Gryf
| 16:05 niedziela, 16 listopada 2014 | linkuj Brawo! Gratuluję rekordu! Jesteś twarda. Ja tego dnia po 60 km byłem już zmęczony.
| 17:45 czwartek, 13 listopada 2014 | linkuj Z całego serca przyłączam się do tych wszystkich słów uznania, bo są w pełni zasłużone - jesteś Wielka.
michuss
| 11:51 czwartek, 13 listopada 2014 | linkuj Wielkie gratulacje, Tunia! :)
| 09:15 czwartek, 13 listopada 2014 | linkuj Tunia raz jeszcze się powtórzę "szczena mi opadła" gdy zobaczyłem Twój wpis...jednym słowem "Twarda Jesteś" :)
| 21:59 środa, 12 listopada 2014 | linkuj No to gratulacje za przejechane km, ........piekne jesienne fotki
| 21:10 środa, 12 listopada 2014 | linkuj dzięki :)
Jurek57
| 20:57 środa, 12 listopada 2014 | linkuj Endo zawsze zaniża bo lekko prostuje ślad.Licznik liczy każdy metr !
123 to wielce patriotyczne i w dodatku "uderzyłaś" na niemcy ! :-)
pozdrawiam
| 20:32 środa, 12 listopada 2014 | linkuj no po lesie nie jechałam po ciemku ! ...a tak to się nie boję tak bardzo ...no i powoli zaczynam się przyzwyczajać ! ;)
| 20:22 środa, 12 listopada 2014 | linkuj Szalona Tunia :) A gdzie Ty tą odwagę znalazłaś by po ciemku się włóczyć gdy w dzień boisz się sama w las zapuszczać ?? :)
leszczyk
| 20:13 środa, 12 listopada 2014 | linkuj Brawo, co za wyczyn! Ja się przestraszyłem mgły...
vuki
| 20:11 środa, 12 listopada 2014 | linkuj fajne zdjęcia, jedynie koza Ci nie wyszła;) gratuluje dystansu!
Katana1978
| 20:03 środa, 12 listopada 2014 | linkuj Super dystans, i super zdjęcia - co tu dużo pisać....po prostu fenomen

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedyn