a taki dzień co dla mnie cos znaczy ....

Sobota, 6 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 13

6 wrzesnia juz był dla mnie wazny , a dzisiaj na dodatek jeszcze zostałam babcią ! a Agatka została mamusią ...czyli szczęśliwy dzień ! :)

Więc dla uczczenia - ponad 3 kilomery biegu z synusiem ....ja właściwie to ucze się biegać ...ciężko , ale zobaczymy ! ...a potem w 2 godziny rowerem do miasta na cmentarz .....a potem Joanna z Aturem ...i znów na rowerki i do Moczył na Poezję śpiewaną - piękny koncert znanych zespołów ! Fajnie , że u nas w takiej ładnej wiosce nad Odra :)

Kategoria Okolica, Szczecin

| 19:21 środa, 10 września 2014 | linkuj no właśnie ! my młode , a te córeczki , kurde takie stare !
| 19:04 środa, 10 września 2014 | linkuj Co za czasy, że takie młode kobiety babciami zostają...
Monica
| 08:45 wtorek, 9 września 2014 | linkuj Twoje zdjęcia zawsze cudne, zasługują na większe prezentacje ;-)
| 08:43 wtorek, 9 września 2014 | linkuj O gratuluję serdecznie ;-) Bycie Babcią to poważna sprawa ;-) a ja 6 września nad ranem, śpiąc sobie w najlepsze, zostałam po raz kolejny ciocią ;-)
| 23:04 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Moje gratulacje...., teraz zaczęłaś nowy etap w życiu, Babcie są bardzo ważne....
| 10:45 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj dzieki wszystkim za gratulacje ...też się ciesze ! ...a Wojtek krzyczałam za Toba jak odchodziłes na koncercie ...ale nie usłyszałes ....chyba było za głośno ..;)
| 10:19 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Tunia Ty @ na koncercie się nie pochwaliłaś że statut zmieniłaś :) Gratuluję babciu :)
leszczyk
| 09:07 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Serdeczne gratulacje z powodów rodzinnych i fotograficznych, już nie mogę się doczekać tych jesiennych barw w Dolinie :-)
michuss
| 21:19 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Tak, tak musi być. ;)
| 20:40 niedziela, 7 września 2014 | linkuj dziękuje ! bardzo się ciesze ...chociaz człowiek zdaje sobie spwe , ze to jakis taki następny etap w zyciu ...ale tak musi byc i już , nie ? A teraz nie mogę się doczekac , kiedy ją zobacze :)
A na koncercie były moje , ale nie tylko moje zdjęcia ....fajnie wyglądały tez jak nimi podświetlali scene ! :)
michuss
| 20:25 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Gratuluję!!!

Koncert na pewno wspaniały, a przy tym widzę, że miałaś też udział poważniejszy w tej imprezie. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kogod