Oenem ....czyli kawałek Oder-Neisse ....:)

Środa, 3 września 2014 · dodano: 03.09.2014 | Komentarze 9

piękny słoneczny wrzesień ...trochę wiaterku w drodze powrotnej ...cisza i spokój ..czuje sie koniec lata ....

Pomysł ,że do Schwedt sobie pojade ...tak po prostu żeby się odstresowac i znaleźć coś co mnie zachwyci...nawet sobie postanowiłam ,że nie wyjme aparatu zanim coś mnie nie wzruszy .....no i było tak średnio ...dojechałam do Vierraden , i wróciłam bo koło Gatow coś mnie zainteresowało ....i musiałam wrócić też tędy i to sprawdzić !

1 .Kiedy wjechałam w głąb polderu oniemiałam ....oj jakie piekne miejsce zobaczyłam ...stary mostek i bajka dookoła ....cudo ....i tak sobie tam usiadłam i wsłuchiwałam sie w ciszę ....coś mi kazało tam byc ...ale co ? ....wiem ,że tam od czasu do czasu będe wracac .....

2 .Potem obok jeszcze jeden , ale już odnowiony mosteczek odwiedziłam ...też urokliwy ...i wróciłąm na ścieżke ....

3.  w drodze powrotnej znów sprawdziłam w lesie kawałek ściezki przyrodniczej ...jak kogoś namówię to muszę ją sprawdzić ...ale grzybów nigdzie ....niestety

4. Przed Friedrichstall też zamiast asfalcikiem skręciłam do lasu i równoległą drogą dojechałam do wsi ...cudny las ! ...ale grzybów też nic !

lutra
| 19:32 wtorek, 9 września 2014 | linkuj :) .U Ciebie nastrojowo jak zwykle. Ciepło od tych fotek. ;)
| 17:23 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Długa wycieczka na zbliżający się niestety koniec lata, rzetelnie i pięknie (to norma, Twoja norma oczywiście) udokumentowana zdjęciami. Widoczki palce lizać !
| 09:35 niedziela, 7 września 2014 | linkuj Białe czaple, rzadsze od siwych. Widywałem,ale zawsze tylko jedną.
U Ciebie cała rodzinka, pięknie.
leszczyk
| 10:34 piątek, 5 września 2014 | linkuj Zdjęcia jak zwykle pierwsza klasa, bardzo ładne tereny przy tym mostku ...
| 17:51 czwartek, 4 września 2014 | linkuj oj ...Michał ...mnie to chyba widać co wzrusza ! koło papierni juz odwracam głowe ! a co dopiero rafineria !
michuss
| 12:28 czwartek, 4 września 2014 | linkuj Ze wzruszających rzeczy w okolicach Schwedt polecam obiekty rafinerii... ;)))
| 11:27 czwartek, 4 września 2014 | linkuj piękne, piękne foteczki - takie naturalne ...
| 21:14 środa, 3 września 2014 | linkuj Grzybów nic, za to ptaków pełno :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylemi