do szpitala na Arkońską :)

Wtorek, 26 sierpnia 2014 · dodano: 26.08.2014 | Komentarze 6

Pojechałam dzisiaj rowerkiem bo wreszcie mniej wiało ...a ,że musiałam dać krew do badania to obrałam kierunek miasto ....potem przez dawno nie odwiedzane tereny powrót ...piękny LAs Arkoński , Bartoszewo , Dobra i przez granicę w Buku .....Potem już niemiecka strona i po raz pierwszy pojechałam przez Gellin .....Ogólnie ,żadnych niespodzianek , więc zdjęć za fajnych mi się nie udało pstryknąć ..:) .......Bałam się też  o lampkę , która znów mi się kolebie ...ale jakos dowiozłam ją z powrotem ....
Spostrzeżenia :
1. Na Arkonce pusto
2.po zjechaniu ze ścieżki rowerowej w kierunku Buka , skręciłąm w prawo i po 3 km , stwierdziłam , że chyba trzeba było w lewo ! i rzeczywiście !
3 . Ładna nowa droga przez granicę do Blankensee
4. przyjemny popasik nad Obersee- jacyś Polacy opalali się na plazy ....bo tu całkiem ciepło było ..
5. jazda przez Gellin i fajną betonówką do Neu Grambow nie była dobrzym pomysłem - Niemcy wylewali tu na polach gnojowice i nawet tiry jeżdziły ...zapach okropny !
6. Ze Schwennenz pojechałam do Lehben ...też dawno tedy nie jechałam ....a dalej to już jak zwykle !
A ...jeszcze zapomniałam , że jechałam Santocką ...tuz po wypadku motocyklisty ....zderzenie z samochodem ...strasznie się zdołowałam widząc leżący rozwalony motor i dwa kaski ....co z nimi nie wiem ale już nie było ofiar , a policjant nie chciał mi powiedzieć ....
Ogólnie piękne widoki - zwłaszcza niebo i chmurki !  :)

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

leszczyk
| 19:04 środa, 27 sierpnia 2014 | linkuj Zdjęcia jak zwykle pierwsza klasa, a i dystans godny podziwu - będę śledził kolejne wycieczki :-)
| 14:08 środa, 27 sierpnia 2014 | linkuj Brawo Tuniu - jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej sportowej formy, bo dystans 80 km jest dostępny dla niezbyt licznych osób.Nie narzekaj na zdjęcia, bo są pełne uroku.
michuss
| 22:58 wtorek, 26 sierpnia 2014 | linkuj Ja podobnie do Grambow ostatnio dojechałem, z tym, że przed Grenzdorf skręciłem w taką zapomnianą leśną drogę - objadłem się tam jeżyn. :)

A co do Santockiej - jak twierdzi gs24 na skuterze jechała kobieta z dzieckiem, ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.
| 19:42 wtorek, 26 sierpnia 2014 | linkuj ee tam dzisiaj nie jestem zadowolona ze zdjęc ....najładniejsze jednak wieczorem ...ni i o świcie ..ale to już nie dla mnie ! :P
| 19:37 wtorek, 26 sierpnia 2014 | linkuj Widzę że lubisz błądzić jak ja :D No i mówiłem że ładne widoki będą :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa escia