i znów czekałam do wieczora , żeby było jako tako ...

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 14.07.2014 | Komentarze 5

było pieknie , jechałam skrajem chmury prawie cały czas w słońcu .....pod koniec straszyła mnie bardzo ciemna już wisząca nad Kołbaskowem ...ale zdążyłam i nawet tak strasznie się nie bałam bo nic nie burczało !

| 21:53 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Magiczne, niepowtarza
ne fotki, zwłaszcza ze zwierzętami. Bravo mistrzyni obiektywu... i bez upiększania w photo edytorach....
| 20:44 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj a ja jechałem do południa i nie czekałem na wieczór :)
domingo
| 06:44 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Lato w pełni i to wieczorne światło. Sarna na drugim zdjęciu zapomniała zabrać nóg :D
| 17:07 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Tunia widzę że wyjeżdżasz coraz później, obyś niestała się nocnym markiem (jak Ula)
Monica
| 16:18 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Jejku jakie urocze fotki, zwłaszcza te ze zwierzątkami ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pokoj