wieczorkiem bo chłodniej ....i bez burzy !

Czwartek, 10 lipca 2014 · dodano: 10.07.2014 | Komentarze 5

Na razie tylko na krótkie wycieczki się wybieram , bo taki okres nastał ,że sporo gosci do mnie zajeżdża...były okazje oczywiście , ale tez bez okazji .....jeszcze w sobote będe miała przyjaciółki z liceum ...:)   Dzisiaj wiało , ale nie miało być burzy więc jak nie jechac ....wcześniej troche jeszcze pomalowałam ....i po 19tej zrobiłam małe kółeczko , głównie bocznymi drózkami i przez moje ulubione pole na koniec ....cudnie było !  :)

| 15:08 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Przyłączam się Tuniu do zachwytów związanych z Twoimi fotkami - ponad wszelką wątpliwość jesteś Artystką z krwi i kości - mogłem chyba poszukać ładniejszego określenia, bo to brzmi dość oschle.Najbardziej podobają mi się polne kwiatki. Pozdrawiam - Janusz
Monica
| 08:02 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj Piękne foteczki ;-)
| 00:13 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj dzięki ! :)
lutra
| 19:27 sobota, 12 lipca 2014 | linkuj Cudnie było! To widać na zdjęciach. Też są cudne:)))
| 20:44 piątek, 11 lipca 2014 | linkuj Godzina 19 i 19 km :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nnejt