plener malarski w Wisełce :)

Poniedziałek, 16 czerwca 2014 · dodano: 16.06.2014 | Komentarze 11

Sześć dni nad morzem od 9.06 do 15.06 ...w pięknej miejscowości z małą ilością ludzi i super położonej ...na krawędzi Wolińskiego Parku Narodowego . Wielu ludzi nie docenia tej miejscowości , bo jest położona ok 1,7 km od morza , ale idzie się przez uroczy las (ewentualnie pedałuje :) )
Poza tym jest tu górzysty teren i kilka równie uroczych jeziorek , czyli wszystko to co lubię !  W tamtym roku objeździłam całą okolice wraz z Zalewem Szczecińskim i okolicami Międzyzdrojów ...a tym razem , to szczerze mówiąc , jakoś mi się nie chciało ...własciwie to miałam wielką labę . Raz tylko włączyłam endo jadąc z kolegą Piotrem na latarnię Kikut i wokół jez. Zatorek ...a potem to stwierdziłam ,ze nie bedę się wygłupiać , bo takie krótkie trasy - a głównie do sklepu i nad morze :)
Oczywiście był to plener więc głównym naszym zajęciem było malowanie ....ale tez się nie przemeczałam .....no i wyszła jedna wielka laba :)
niech pomysle - dzień pierwszy 10 km na Kikuta , potem 3 razy albo cztery nad morze wieczorkiem czyli też koło 10km . dwa razy po plaży to bedzie z 4 km , nad jez, CZajcze 6 km i wokół Zatorka 5 km .....no i jeszcze iles tam razy do sklepu......pewnie z 2 km wyjdzie :P

Ogólnie spędziłam wspaniale czas wsród przyjaciół , w dużym budynku , całym należącym przez te dni do nas ...:)
W piątek jeszce pojechaliśmy na wernisaz Beaty Król do Wolina , a w sobote pokazaliśmy nasze obrazy w Domu Kultury w Wisełce , gdzie odbywał się koncert miejscowych dzieci i gdzie zostaliśmy serdecznie przyjęci !  Jeszcze raz dziękuje za wspaniały czas moim artystycznym przyjaciołom Wandzi , Sławkowi , MArianowi , Halince  i szczególnie Piotrusiowi , że dzielnie ze mna pedałował, dotrzymywał mi towarzystwa i za bardzo interesujące rozmowy :)

i to
ppiwko na plazy co wieczór ....bezcenne !   :)

| 12:43 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Po prostu piknie
Jurek57
| 14:05 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Podoba mi się . Jest łady !
| 10:54 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj są plenery na które ,żeby sie załapać trzeba wykazać sie zdolnościami artystycznymi ....albo być w Stowarzyszeniu , albo po prostu przyjechac jak jest miejsce , taki teraz co mieliśmy to akurat nie było żadnych wymogów , bo płaciliśmy trochę za spanie , a jedzonko robiliśmy sami :) A obrazek to mój ....:) dzięki za miłe komentarze :)
Jurek57
| 07:27 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Takie imprezy ... są najlepsze !
Czy ostatni obrazek to Twój ?

Cz dla amatorów witrażu na takich imprezach jest miejsce ?

pozdrawiam
| 22:49 środa, 18 czerwca 2014 | linkuj Pięknie spędzony czas....
Monica
| 20:27 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj A rower zawsze gdzieś tam jednak zawsze był ;-)
| 20:26 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj Cudownie spędzony czas ;-) Pozazdrościć... ;-)
| 20:17 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj No tak na plener pojechała a niewiele zmalowała ;)
iwonka
| 18:08 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj fascynujące zdjęcia :)
| 06:21 wtorek, 17 czerwca 2014 | linkuj Ależ Ci zazdroszczę pleneru! Piękny ten rowerowy obraz.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwma