upalne piąte szczecińskie Święto Cykliczne :)

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 10

Pojechałam do Tantow eskortować Niemców , którzy przyjechali pociągiem z Berlina ...na granicy poczęstunek od strony niemieckiej ...sympatycznie ! ...potem z eskortą policji do Szczecina ...potem jazda po mieście ...około 3 tys rowerzystów ! Gorąc niesamowity ...ale woda była i fonntanna była ...nie omieszkałam skorzystać - super kąpiel !  Niektórzy sie przebrali , niektórzy ładnie ubrali ....Było fajowo ! :)
Kategoria Szczecin, Niemcy

| 07:22 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Podziwiam Cię Tuniu i gratuluję świetnej sprawności sportowej, poczucia humoru jak i talentu do barwnego pokazywania rzeczywistości. Serdecznie Cię pozdrawiam !
jewti
| 17:32 środa, 11 czerwca 2014 | linkuj I ja tam byłem...ale wody nie piłem...a na lody na Jasne Błonia pojechaliśmy...
| 20:04 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Już piąte a mnie tam jeszcze ani razu nie było... Tak nie może być!
| 18:34 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Rozkręcona jesteś Kobitko :)
| 14:13 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Niemcy jak zawsze potrafią zadbać o wszystko perfekcyjnie, co niemożna powiedzieć o naszych organizatorach...brakowało trochę straganów z napojami, lodami itd. (przykład: Tour de Natur i wiele innych imprez organizowanych przez sąsiadów).
iwonka
| 09:47 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj sliczne zdjęcia...widzę że Niemiaszki jak zwykle byli doskonale przygotowani :.ciesze się że jestem na twoim zdjęciu :P :D podziwiam cię że po takim dystansie i pogodzie miałas jeszcze siłe pisać ,ja do domu dojechałam resztkami sił :(
michuss
| 07:00 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Żałuję, że mnie nie było. :)
| 22:06 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj nie mam już siły .... ...to szybciutko zdjęcia i padam ! :)
| 22:05 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj Ale się rozpisałaś :D spróbuj następną relację z żubrówką pisać :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niewa