do miasta , na wernisaż i z miasta :)

Sobota, 15 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 9

w czwartek do miasta do mamy , obowiązki ...w piątek cały dzień z mamą , potem troszkę do teściowej i na wernisaż moich zaprzyjaźnionych artystów pt Miasto Oswojone ....który miał miejsce w dużej hali na Pomorzanach , także mogliśmy sobie nawet rowerami pojeździć będąc niejako elementem całej imprezy ! dziękuję Marzence , Robertowi , Marcinowi i Wojtkowi za przyjście i wzięcie udziału w wernisażu ....Szkoda,że nie mogłam dłużej posiedzieć i popić winka bo niestety musiałam wracać do domku ,a już było ciemno i zimno ...oj zmarzłem, ale dojechałam! No i wyjątkowo główną szosą , która na szczęście po 21 była w miarę pusta :)

| 19:21 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj ee...to było w piątek ...wtedy jeszcze nie wiało tak bardzo ....ale za to zimno było ! :)
Jana
| 17:34 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj oj, żałuję, że nie mogłam przyjechać
| 16:02 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Jak widać z opisu to zebralo się aż 37 km i to w dzień, kiedy wiatr był szczególnie niemiłosierny, zatem to właśnie Ty, a nie ja, wiatru się nie boisz. To taka aluzja do Twego wpisu w moim blogu.
| 11:13 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Akacja ..to było malarstwo , rzeźba , video i instalacja .....:) A David , pewnie nie jesteś facebookowy , bo dawałam zaproszenia .....szkoda !
| 09:14 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj I stary grzech Ewy popełniła i jabłko z drzewa zerwała :D
| 07:23 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Szkoda, że nie wiedziałem o tym wernisażu :-(
| 07:23 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Moje Gui podobałoby się takie jeżdżenie między zdjęciami :)
| 00:59 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Fajna wystawa, super, że mogłaś chociaż trochę pojeździć, my się dzisiaj nie odważyliśmy...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyl