dość offroadowy poniedziałek :)

Poniedziałek, 10 marca 2014 · dodano: 10.03.2014 | Komentarze 8

więcej zdjęć tutaj :)wycieczka z Wojtkiem Trendixem po ścieżkach znanych i nieznanych ....  Na początku droga jakoś zarosła , ale najpierw znaleźliśmy dziwo - wanna i toaleta ...nawet ze szlauchem i dostępem do wody ....ładna czyściutka wanienka ....więc dobrze przygotowani mogliśmy sobie trochę rowerki podźwigać !  Na szczęście niebawem już była ścieżka nad Odrą !
potem , żeby nie było za elegancko , wdrapaliśmy się na wielką górę ,żeby na widokowej ławeczce podziwiać ogromną przestrzeń z pięknymi widokami na Międzyodrze :)

..Za Gartz po zrobieniu zakupów w Netto i zakupie wymarzonej mapy w małym sklepiku , skierowaliśmy się na poldery po betonowych płytach i już kierunek Gross Pinnow

;;
Potem już piękną drogą znów z widokami , koło wiatraków ....dojechaliśmy do lasu ...i już lasami aż do ścieżki OderNeisse ......

| 07:34 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Barwne zdjęcia, Twój opis oraz mapka wręcz zachęcają do odwiedzania miejsc, po których Tuniu dość często buszujesz ale dla mnie to jednak dość odległe tereny a samochodem jakoś nikt nie chce mnie podwieźć gdzieś choćby pod Gryfino.
siwobrody
| 17:07 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Tunia , ty mi Wojtka na wycieczki nie wyciągaj bo znowu mnie przegoni w "Wyścigu Niepokoju".
| 12:14 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Ale ci dobrze w tej wannie
| 11:36 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Noo kto ma dobrze, ten ma dobrze:))))) Fajna wiosenna wycieczka:)
| 10:37 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj oj było ...ale droga przez las równoległa do szosy na Schwedt - super .....już się nie mogę doczekać jak się zazieleni las .....inni mają puszczę Wkrzańską , a ja tutaj mam bliżej ...polecam wszystkim ! w każdym razie alternatywnie do Schwedt można śmiało jechać :)
michuss
| 07:40 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Czuję, że było wesoło. ;)
| 05:09 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Super pogoda, super wycieczka i wesoła towarzyszka podróży :) Dzięki Tunia :)
Jana
| 23:00 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Super wycieczke mieliscie i piekna pogodę !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atorz