• Temperatura -2.0°C

szczecińska masa zimowa i wieczorna przejażdżka po masie :)

Piątek, 31 stycznia 2014 · dodano: 01.02.2014 | Komentarze 5

Ostatni piątek ..wiec MAsa ...mało nas było bo zima ..ale już trochę cieplej i tak się zrobiło , chociaz paluszki mi odmarzały podczas przejazdu . Na placu zebrało nas się koło 20-30 ...ale kobiet tylko dwie jechały ...a poza tym telewizja robiła z nami wywiady , więc było wesoło ! ;)  Sama trasa była wyjątkowo krótka ale fajnie nam się gadało ...a potem Piotr zaczął szukać chętnych na dalszą przejażdżkę po śniegu i jakoś mi się zachciało ....a tylko chciałam kawałeczek do Jasnych Błoni ....ale potem , a jeszcze kawałek ..a jeszcze , bo fajnie było udeptane przez las ....no i tak jeszcze i jeszcze aż odśnieżona ścieżka się skończyła za PiLchowem ...no i ciężko było ...potańcowaliśmy na śniegu , ale do Tanowa dojechaliśmy , tak jak zaplanował Piotr ! Bardzo się ciesze ,że pojechałam ! Ciemna bezchmurna noc , śnieg , mały mróz ...super !!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki Piotrus ,że miałes taki pomysł !  :) Sama w zyciu bym przez ten las nie pojechała !  ;)

wszystkie zdjęcia tutaj :)

| 15:12 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj No przeciez wiesz , że tylko dlatego pojechałam , bo widziałam jak się bałeś ! :P
Peio
| 13:02 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Fajnie, że też pojechałaś. Jadąc sam miałbym cykora :-)
| 08:48 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj Szkoda Tuniu, że to jednak nie jest jeszcze pożegnanie zimy, bo wbrew aktualnym temperaturom prognozy jeszcze nie zapowiadają wiosny. Miło oglądać zdjęcia z wieczornych wycieczek, jako że sam wracam do domu przed zmrokiem. Zawiedziony jestem faktem, iż ścieżka rowerowa do Tanowa nie została odśnieżona.
| 19:44 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Jakby większych zdjęć nie było :) :-p
| 18:29 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj ale zimno...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wyodw