sobotnia wycieczka do zamku w Brollin ...no i do Pasewalku ..:)))

Sobota, 4 stycznia 2014 · dodano: 04.01.2014 | Komentarze 7

zdecydowałam się ...chociaż wiedziałam ,że chłopaki lubią tempo ..ale pomyślałam ,że najwyżej wrócę sobie sama ... Okazało się , że jedzie też Marzenka , było jakieś pocieszenie ...ale ona w Loeknitz zrezygnowała ..więc ja i pięciu mena się zostało :)
trasa bardzo mi się podobała , zawłaszcza przez las i małymi dróżkami ...zamek okazało się służył artystom , ale latem i głównie spotkania taneczno - teatralne się tam odbywają . Okazało się tez ,że akurat był chłopak który się tym opiekował i do tego Polak ze Szczecina !  mogliśmy więc też troszkę zajrzeć do środka :)
Powrotna droga była już szybsza ..i trochę dało mi się to we znaki ...do tego pojechaliśmy jeszcze do Aldika do Pasewalku . Cieszę sie , bo tam jeszce rowerkiem nie byłam ...a juz jezioro w Krugsdorf , które dawno chciałam zobaczyc - bajka !
Potem na szczęście chłopaki zdecydowali się jechać przeż Schwennenz , więc nie zostawili mnie samej ..a już zrobiło się ciemno ! Dziękuję więc im ....bo chyyba miałabym trochę cykora ....ale jakoś dojechałam do  przyjaciół z Bobolina , gdzie delektowałam się smazonym pysznym sandaczem :)))))

| 15:58 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Początek roku masz Tuniu imponujący - gratuluję wybornej formy. Zdjecia tradycyjnie piękne artystycznie, jeśli tak można określić.
| 09:14 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj super wycieczkę mieliście
| 18:15 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Super wycieczka Tunia :) i już setka przekroczona ;)
| 18:04 niedziela, 5 stycznia 2014 | linkuj Właśnie, przy takiej zimie na koniec roku zapolujemy na "Rekordy".
| 21:44 sobota, 4 stycznia 2014 | linkuj Całkiem niezły dystans żeście "wykulali".
| 21:04 sobota, 4 stycznia 2014 | linkuj Piękna wycieczka, to się nazywa "rowerowa solidarność"

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orowm