to trzeba jakoś zacząć ! :)

Piątek, 3 stycznia 2014 · dodano: 03.01.2014 | Komentarze 10

i znów nie udało mi się wczesniej wstać ! ...mam nadzieję , że taki nie bedzie cały rok....coś musze w końcu w sobie poprzestawiać !
ale na te troszkę się udało ..i znów zachód słońca !  :)  pojechałam tirówką trochę po błotku i kółeczko przez Pomellen , Nadrensee, Rosow i Kamieniec ...fajnie , ciepło wiatr średni ...:)

| 15:53 sobota, 4 stycznia 2014 | linkuj Nareszcie zaczęłaś .:) brawo tak trzymaj :)
Pozdrowionko na cały 2014 rok i buziaczka :)
| 20:16 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj a ja znowu wstaje ostatnio 3.30 albo 4.00 rano i spać idę o 21.00
| 19:05 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Świetne zdjęcia:)))
| 18:33 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Drzewo z jabłkami - niesamowite. Kiedyś sfotografowałem podobne zimą, ale Twoje zdecydowanie lepsze.
| 17:50 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Jak tak dalej będzie z pogodą to chyba wszyscy na koniec roku pobijemy swoje rekordy przejechanych kilometrów.
| 17:37 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Tunia jak policzę to co wczoraj rowerkiem a dziś pieszo to już mam więcej km w tym roku :D :D Fajne foty :)
Peio
| 17:25 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj Jak zawsze fajne fotki :-)
Jana
| 17:02 piątek, 3 stycznia 2014 | linkuj cudne jabłuszka !!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bohat