tam jeszcze mnie nie było ....:)

Sobota, 23 listopada 2013 · dodano: 23.11.2013 | Komentarze 10

dzisiaj szaro , ale ciepło i przyjemnie ...chciałam rano gdzieś pojechać , ale jakos nie mogłam się wygramolić i chyba po 13tej wyruszyłam . Po drodze róźne pomysły miałam gdzie jechać ...ale w końcu postanowiłam sprawdzić widoki na Odrę z miejsca , w którym jeszcze nie byłam.

Pojechałam przez Tantow i Geesow

Potem w kierunku Garzu ...

I już wzgórza widokowe :)

Było warto ! tylko wow sobie mówiłam ...szkoda , ze nie było słońca ..ale na pewno nie raz tam jeszce pojade !

Po zachłyśnięciu się widokami , zlazłam w dół na ścieżkę rowerową i przez Mescherin , Neu Rosow , torami wróciłam już prawie po ciemku ....Ogólnie rewelacyjnie się jeechało ! :)

Dzisiaj też miałam pecha do piesków ....jeden na szczęście na smyczy , drugi na polnej drodze z panem , ale luzem ...zeszłam z rowerka , a ten doskoczył do mnie ..stałam ..po niemiecku zagadałam ,żeby złapał go ...ale pan miał kłopot , więc w pewnym momencie słysze - chodź tu małpo ! :)) ..a ja na to - a..to małpa , to niech pan ją złapie ! W koncu złapał pogadaliśmy sobie po polsku ..i pojechałam . A na koniec już w Kołbaskowie też biegiem rzuciły sie dwa pieski na mnie , ale na szczęście widziałam właścicieli i musiałam krzyknąc , aby je złapali ..tez troszku się wystraszyłam , bo już było ciemnawo ...

| 21:15 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj oj tak ! dzisiaj też zauwazyłam polną drogę , którą muszę sprawdzić ! :P
Gryf
| 18:31 środa, 27 listopada 2013 | linkuj :)
| 20:52 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj to następnym razem tam na randkę się umówimy !!! :P :) :)
Gryf
| 19:07 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj byłaś na moich terenach a ja nic nie wedziałem :(
Te wzgórze jest rewelacyjne - dobre na randki i na samotne rozmyślanie :)
| 17:58 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj I kolejne fajne miejsce znalazłaś :)
| 20:28 sobota, 23 listopada 2013 | linkuj No typowo polskie zachowanie właścicieli psów.I dlaczego marzę o powrocie do DE?
iwonka
| 20:11 sobota, 23 listopada 2013 | linkuj nas też w Kołbaskowie z Hopfenem psy obskoczyły....a taką miałam ochote stanąć i zerwać sobie jabłuszko....:)
| 19:44 sobota, 23 listopada 2013 | linkuj Brawo Tuniu odbyłaś piękną wycieczkę ale obawiam się, że to ostatni w tym roku dzień na tak uroczą wycieczkę. Obym się mylił.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyidr