w szarości dnia ....krótko , asfalcikami do Krackowa :)

Poniedziałek, 18 listopada 2013 · dodano: 18.11.2013 | Komentarze 7

Właściwie nie tylko asfalcikami , bo zaczęłam od jazdy wzdłuż torów , żeby nie jechać przez Rosówek . No i dobrze zrobiłam , bo fajnie się jedzie , jak już nie ma tylu chwastów :)
Więc spokojnie , bo po tygodniowym chorowaniu , sobie pojechałam przez Neu Rosow, Rosow, Nadrensee, Krackow, Lehben , Ladenthin i już na Barnisław i do domku :)

Szaro , buro , ale trochę kolorków udało mi się złapać :)

iwonka
| 20:12 sobota, 23 listopada 2013 | linkuj jak dobrze że już powróciłaś do zdrowia :)
| 06:58 piątek, 22 listopada 2013 | linkuj Och, ja też ostatnio fotografowałam barwy jesieni w szarości listopada. Na przekór wszystkiemu szukam barw. Tak jak Ty :) Cudne.
| 13:53 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj trudno nazwać to śmiganiem ....bo czułam ,że słabiutko trochę mi się jedzie ...:) co do jabłuszek - to nie moje ! i do tego za płotem były ! :)
| 13:11 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj Widzę Tunia że już "śmigasz", i po chorobie ani śladu...ja dostałem pozwolenie od pani doktor na krótką przejażdżkę w niedzielę.
| 11:48 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj Zebrałabyś w końcu te jabłka z drzewa :)
| 04:12 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj Jesiennie i pięknie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iesci