Miasto

Środa, 30 października 2013 · dodano: 30.10.2013 | Komentarze 2

mimo ,że wiało , ale nie tak jak dwa dni wcześniej , postanowiłam pojechać do mamy rowerkiem ...ale super się jechało ...wiatr w plecy :))) Myślałam ,że droga powrotna będzie gorsza ...jednak w miarę zbliżania się wieczorka , wiatr robił się coraz mniejszy . Jedyne czego nie planowałam , to tego ,że będę wracać w całkowitych ciemnosciach , bo tata nie za dokładnie dogadał się z siostrą ....i musiałam dłużej zostać . A noc wczorajsza była baaaardzo ciemna ...od Warzymic do Smolęcina to tylko gwiazdy przepięknie świeciły ...ale moja lampka , rzeczywiście jest rewelacyjna ...więc jechało się super ! :))))

| 09:57 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj Odważna jesteś Tuniu jeżdżąc późnym wieczorem ale jak widać z opisu ciemności nie są dla Ciebie straszne skoro z górek smolęcińskich podziwiałaś uroki nocnego nieba. Ze smutkiem jednak obserwuję listopadowy deszcz, który nie nastraja optymizmem - piszę to w Dzień Zaduszny.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem