do Polic i na fiszbułe do Rieth :)

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 11

Dzisiaj pojechalismy do Polic , gdzie odbywał się półmaraton charytatywny dla chorej Klementynki ...piekna impreza w której czynny udział brali znajomi rowerzyści ...biegli , albo szli z kijkami albo ścigali sie na tandemach :) Miło było sie z nimi spotkac i trochę Klementynce dopomóc :) Ułozylismy tez serducho z naszych rowerków :)

Jako ,że umówiliśmy sie w parę osób , że jeszcze skoczymy na fiszbułe do Rieth ...to po zyczeniach dla wszystkich ,żeby godnie pobijali swoje rekordy zyciowe ...

ruszyliśmy w 8 osób w drogę ! :)

Pogoda przepiękna , cieplutko ..tak można jechać !

W Rieth , okazało sie jednak ,że tam gdzie była fiszbuła , to jej nie było !

Dobrze ,że chociaz coś było otwarte ..ale tylko z kawą i ciastem ...ale i to nas zadowoliło !

W ogóle była piekna wycieczka w prawie letniej atmosferze ..no i tyle kilosków i w całkiem szybkim tempie jak na mnie ! ale jak to mówią ..nie wazne gdzie i ile sie jedzie ..wazne , z kim się jedzie , hej ! :))))
.ZDJECIA TUTAJ
Kategoria Niemcy, Szczecin

| 20:41 niedziela, 27 października 2013 | linkuj pychotka ! dzisiaj jadłam ...i już trochę godzin minęło ! .....i żyję !!! :P
Peio
| 20:40 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Kania usmażona, smakowała ?
monter61
| 19:57 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Wycieczka na 102 ;)
| 17:39 niedziela, 27 października 2013 | linkuj brawo Tuniu, jesteś w wybornej formie nie tylko sportowej, a mam tu na myśli przekroczone 100 kilometrów, lecz także serię uroczych zdjęć. Wraz z grupą bliskich osób pięknie spędziliście sobotę biorąc udział w akcji charytatywnej. Szkoda, że ta akcja umknęła mojej uwadze.
| 10:07 niedziela, 27 października 2013 | linkuj :)))))
| 06:52 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Oj Tunia z Tobą to chociażby na koniec świata.
| 05:25 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Też tam bylem (w Policach), ale bez rowerka niestety :-(
| 22:50 sobota, 26 października 2013 | linkuj Super inicjatywa .Mieliście dzisiaj piękną pogodę, niestety u nas padało...
| 21:54 sobota, 26 października 2013 | linkuj wszędzie jej szukaliśmy ! ...niestety ! zamieniła sie w trzy rodzaje ciasta ! ....ale i tak dobrze, że coś było do wrzucenia na ruszt ! :)
| 21:49 sobota, 26 października 2013 | linkuj Jak jej nie było tam gdzie była to trzeba było szukać tam gdzie jej przedtem nie było :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza