do Schwedt i wyspa :)

Wtorek, 22 października 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 14

a pojechalismy znów sobie z Wojtkiem ...bo taka śliczna pogoda , jak w lecie ...a że miałam kartę do Oder Center na 20 ojro , wygraną w Criewen ..to tez na zakupy do Schwedt skoczylismy ...:)

A tak w ogóle chciałam sprawdzić jeszce tę dróżkę na wyspie koło Gatow , której do końca w niedzielę nie przejechałam ...zgadaliśmy się z Wojtkiem że ruszymy o 11tej , ale z Mescherin ...bo nie chciałam tą cholerną drogą na Rosówek jechac . W planie tez miałam sprawdzić jeszcze coś w powrotnej drodze ..ale nie powiem bo nie udało mi się tego tym razem sprawdzić ...po prostu już było za ciemno jak wracaliśmy :)

No to ruszyliśmy ! najpierw ścieżka do Gartz i samo miasteczko ..

potem ścieżką piękną asfaltową wzdłuż Odry do Friedrichstall , i dalej przez las ..ale ,żeby nie było nudno ,że znów tak samo , to skręciliśmy na pieszy szlak w las ..tu było troche przeszkód ..ale my tak lubimy :P

Potem już na wyspę przez most ...i znów piękne Międzyodrze ..chyba z 5 mostków przejechaliśmy ...śluzy też ...krowy , barany , ptaki ..dużo tego tutaj ! I piękne widoki na polską strone Odry i Widuchową :)

Po powrocie na ścieżkę Odra-Nysa ...namówiłam Wojtka ,żebyśmy może tak do Oder center ...bo mam kartę na zakupy ...tylko tam ...a że on będzie mógł popilnować rowerki to będzie super !
No i teraz mieliśmy ucztę fotograficzną ...bo na rozlewiskach było mnóstwo ptaków ....pięknie to wyglądało !

To już w Schwedt ..udało się co nieco kupić ...na pewno nie ciuchy i kosmetyki ! ale coś do picia i jedzenia :P

W powrotnej drodze już słońce zaczęło się chować ..tak , że do Gartz dojechaliśmy już po ciemnemu ..i nie było szansy na odkrycie nowej ścieżki ..więc grzecznie przez las do Mescherin ....

W sumie było super ...super pogoda . piękne tereny i super towarzystwo :) Dzięki Wojtek ,że zechciałes ze mną jechać :)
.ZDJĘCIA TUTAJ :)

Jana
| 11:31 piątek, 25 października 2013 | linkuj :-)
iwonka
| 08:11 piątek, 25 października 2013 | linkuj to wiejskie życie tak dobrze wpływa na Tunie ! fajowska wycieczka !
| 11:40 czwartek, 24 października 2013 | linkuj po ostatnim przeżyciu wieczorową pora na trasie za Rosówkiem , nie miałam ochoty jechać znów tędy ...a tak ...pełen komfort jazdy ...bez buraczanych , albo ślepych kierowców ! :P
| 18:00 środa, 23 października 2013 | linkuj No teraz już pełen opis wycieczki widzę :)
| 15:34 środa, 23 października 2013 | linkuj Jesteś Tuniu w świetnej formie - piękny dystans a do tego seria uroczych zdjęć, zatem na wszystko był czas. Mam nadzieję, że zakupy były udane.
| 14:18 środa, 23 października 2013 | linkuj oj ...dowiesz się , Mireczku jakie ciuchy i kosmetyki kupiłam ! ....poczekaj na relację Wojtka ! :P
| 14:15 środa, 23 października 2013 | linkuj Tunia trzeba było jednak dużą kawę wziąć :) Mirek coś w tym jest :D
| 13:47 środa, 23 października 2013 | linkuj Widzisz Wojtek, kobiety tak chyba mają, namawiają na wycieczkę, że to niby się dotlenić, a i tak lądujemy z nimi w sklepach na dziale z ciuchami albo kosmetykami, taka chyba ich przewrotna natura :)))
| 11:31 środa, 23 października 2013 | linkuj zaraz dopiszę co nieco ...bo wczoraj juz padłam ! :P
| 09:52 środa, 23 października 2013 | linkuj Było inaczej niż Tunia pisze. Namówiła mnie na wycieczkę po wyspie przed Schwedt a dopiero potem okazało się że to był tylko pretekst by na zakupy wyskoczyć :D
| 23:05 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Wy to macie dobrze))) Fajowska wycieczka:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itree