Prawie do Schwedt .....ale prawie robi wielką róznicę...:))))

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 7

zwłaszcza w kilometrach ! Potem żałowałam ,że jeszce dalej nie pojechałam ...ale tak jakoś wyszło ...:)
A musze się przyznać ,że chciałam trochę kilometrów podkręcić coby tez dobijac do tych 4tys ...więc , a co ...Wojtek po płaskim , to ja tez ! Wybór padł na Schwedt !Z prognozy wynikało ,że w tamtą z boku wiatr , a z powrotem sam rower będzie jechał !!! No ,ale jak to w zyciu bywa ...w tamtąd okropnie w mordkę ..umęczyłam sie srogo ..więc w pewnym momencie zdecydowałam że lepiej przez las , a więc zjadę do Mescherin ...najbliżej był szlak dla pieszych ..a ,że jeszcze tedy nie jechałam ..to czemu nie ! No i super ! trasa wykoszona , oznaczona i bardzo urokliwa ! Szkoda ,że słońce akurat się schowało ! Ale wiem ,że częściej będę tędy jeździć !

Potem już Mescherin i ścieżka do Gartz ...tu się wiatru nie czuło ...pieknie ! A przy drodze ..patrze i oczom nie wierzę !! Tyle opieniek na jednym pniu to ja w zyciu nie widziałam ! ..Serce się krajało ..ale zostawiłam ..co bym miała z nimi robić ...już mam zapasy ! Że jak ktoś chce , niech tam jedzie ..sa pyszne w occie ! :)

Dojechałam do Gartz , a potem dalej już wzdłuż Odry śieżką Odra-Nysa ...aż do lasu i do pierwszego mostu .....

Teraz już mniej wiało ..ale mówię sobie , że skoczę parę ładnych zdjęć zrobić na tej wyspie na wysokości Widuchowej , gdzie nie raz już bywaliśmy ...więc do Schwedt w prawo , a ja w lewo ....a potem jeszce jakąś strzałkę wypatrzyłam ..że jakieś bruke ...a co ...pojade kawałek ///i tak se pojechałam , znów drózką , która nigdy nie jechałam i która na pewno jest zalewana w zimie i wiosną ...pięknie tu było ! Potem spotkałam jeszcze rowerzystów ..i wiedziałam że dojechać tędy mozna do samej Odry ..ale na drugim moście zawróciłam , bo nie miałam już mapy tego terenu przy sobie ...

A potem już droga powrotna ,,,już główną szosą ...pięknie było ! jedynie jakiś debil , kierowca busa , już za Rosówkiem z ogromna prędkością mnie wyprzedił na trzeciego ...aż zjechałam pod wpływem podmuchu na pobocze i przez parę minut nie mogłam dojść do siebie ...normalnie cud ,że zyję ...straszne !

iwonka
| 19:35 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Łabędzie na zdjęciach są zachwycające :)
| 13:59 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Tamtejsze tereny są faktycznie bajeczne (skąd Ty znajdujesz tyle ścieżek, które i tak zawsze doprowadzają Cię do celu wycieczki).
| 08:15 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj jak zawsze pięknie pokazana wycieczka
| 07:03 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj To "prawie" w tym przypadku jednak nie czyni różnicy, bo jakie może mieć znacznie tych parę kilometrów, skoro to była tak urocza i pełna pięknych widoków wycieczka. Gratuluję formy i to sportowej (kilometry) i artystycznej (zdjęcia).
prim8
| 04:34 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Rywalizacja czterotysięczników staje się pasjonująca :) Pewnie zakończy się na piątce z przodu.
| 21:25 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Tunia super wycieczka i super fotki :) ale co do pogoni to już mnie siwy goni a teraz jeszcze i Ty ?? :) Ty przecież nawet zimą jeździsz to i tak mnie przegonisz :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ispie