chęć sprawdzenia czy niemieckie grzyby róznia się czymś od naszych ....i czy w ogóle są !

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 21.09.2013 | Komentarze 7

umówiłysmy sie z Iwoncją na krótką przejażdżkę pod hasłem - na grzyby ! Jeden lasek tylko mi przyszedł do głowy ..taki najbliższy , czyli po tamtej stronie ! Ale ,że kiedyś troche grzybów tam było , to może ...... Jednak w lesie nic nie znalazłysmy , a honor grzybobrania uratowało nam jezioro ..w sumie w jednym miejscu rosło kilka dorodnych kozaczków ....no i już był powód do radości !

Wycieczka więc nie była typowo rowerowa , bo duzo sobie spacerowałysmy po moich ulubionych miejscach :)))))

Miałysmy być nie długo, więc z Nadrensee juz na Kołbaskowo ruszyłyśmy , żeby sie pożegnac ...a tu cos syczy w oponce Iwonki ! No i widze ! Wbite szkło ! ...więc co robic ...my dziewczyny stajemy przed wyzwaniem ...oj , kiedy ja to ostatni raz robiłam ..nie pamietam ! Iwonka chyba tez nie pamietała ! :))) No , koło udało nam sie zdjąc ...ale opony już nie ...więc pomysł by pozyczyć koło od innego rowerku , a mam kilka w domku ..i sie udało ! jestesmy wielkie ! :)))))

Iwonka więc wracała z kołem swoim na bagazniku , i dała sobie super rade ! W sumie niezły pomysł, aby wozić zawsze zapasówkę ze sobą - może go opantetujemy ! ha ha :))))) W sumie wycieczka superzasta i z przygodami - będzie co wspominać ! :)))) A grzybki juz usmazone i skonsumowane :)))))

dornfeld
| 17:27 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Przeglądałem, wpisy z ostatnich trzech lat na BS, zawsze koło 20 września były najlepsze zbiory, może więc już niedługo będzie lepiej. Swoją drogą już dawno nie szukałem grzybów pod brzozami
| 13:58 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Co prawda grzybobranie nie było zbyt udane ale zdjęcia urocze, zresztą jak zwykle. Wymiana dętki i do tego za granicą, nie zazdroszczę.
| 11:47 niedziela, 22 września 2013 | linkuj oj ...umiemy , umiemy ! ale to była specjalna opona ..ze wzmocnieniami ...myślę ,że tez bys miał problem ! ;)
| 10:35 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Tunia a była wycieczka gdzie serwisanci uczyli zmieniać dętkę :) Trzeba było jechać i poćwiczyć ;)
siwobrody
| 20:18 sobota, 21 września 2013 | linkuj Ale z Was "kozackie" dziewczyny.
Nie dość że obrobiłyście z kozaków sąsiedni land to jeszcze pokazałyście że zawsze sobie radę dacie.
Pozdrawiam .
| 19:48 sobota, 21 września 2013 | linkuj hi hi,patent nie z tej ziemi.Koło zapasowe w rowerze, dobre ;p)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odcza