miasto .....deszczowo ...:)))

Czwartek, 19 września 2013 · dodano: 19.09.2013 | Komentarze 5

wczoraj w deszczu , ale juz zanikającym , bo późno po południu ..a dzisiaj wyruszyłam w pieknym słońcu ..jednak ,żeby nie było za wesoło od Karwowa zawisła nade mną znów deszczowa chmura :)))
Co do tygodnia zrównoważonego transportu , to dzielnie wywiązuję sie z zadania coby autkiem nie jeździć ...choć nie do końca z mojej woli ! Ale jest super ...chyba lubię deszcz ! jednak ludzie nie bardzo sie tym przejeli i na rowerki się nie przesiedli !!..wczoraj ani jednego rowerzysty nie widziałam ...a dzisiaj dwóch ! ....

Smolęcin w deszczu ....lepiej na tej kałuzy nie spotkac się z samochodem !

| 21:37 piątek, 20 września 2013 | linkuj fotka jest wodą zalana :D
| 14:13 piątek, 20 września 2013 | linkuj Karwowo - Smolęcin i dalej Warnik lub Ladenthin - polubiłem te trasę ze względu na niezbyt duży ruch samochodowy o rozległe widoki. To są też Twoje okolice, nieprawdaż Tuniu ?
| 13:37 piątek, 20 września 2013 | linkuj Fotka jest rozmyta....:))
| 13:10 piątek, 20 września 2013 | linkuj jak to w deszczu ... wszystko jest rozmyte ! :)))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini