Święto cykliczne 2016

Sobota, 4 czerwca 2016 · dodano: 04.06.2016 | Komentarze 4

w czwórke pojechaliśmy do Gartz jak co roku po Niemcow z okolic i potem po tych co przyjechali pociągiem do Tantow .....w Gartz miło zostaliśmy przywitani i ja nawet załapałam się na ich koszulke :) .....jak zwykle potem doliną Salvey do Tantow , Rosow i na Rosówek gdzie znów byłe ciepłe jedzonko o napoje ....i tu czekał na nas Arek Arecki i miała byc tez policja ...policji nie doczekaliśmy sie długo więc grupa ruszyła na własną odpowiedzialnośc w kierunku Kołbaskowa :) ....W Kołbaskowie dołączyła do nas grupa naszych i potem już policja się znalazła i tak dojechaliśmy na zbiórke na placu Mickiewicza :) ...Ja musze się pochwalić , że pogadałm sobie z bardzo miłymi Niemcami z Berlina i nawet mnie to jakoś szło ...czyli coraz lepiej z moim niemeickim ....no i jest motywacja do dalszej nauki ! Jeszcze obiecałam pani ,ze wysle jej wycinki z gazet jak coś bedzie o Święcie Cyklicznym :)

Kategoria Niemcy, Szczecin

| 21:34 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj oj Wojtuś ! ja lubię błądzic ...wtedy jest zainteresowanie tym co piszę ! :P...a Ty jestes sztukmistrz w wyszukiwaniu moich baboli ! i za to Cię lubie ! ;)
| 21:31 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Tuniu ale gorzej z polskim :D zobacz jak napisałaś niemieckim ;)
| 19:16 niedziela, 5 czerwca 2016 | linkuj Zazdroszczę ja cały weekend spędziłem w pracy :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa liceo