Dookoła jeziora Schlosssee

Niedziela, 12 października 2014 · dodano: 12.10.2014 | Komentarze 7

dzisiaj jakos ciężko było mi sie wybrac ...ale w koncu wiedziałam , że musze zdobyc troszke endorfinek , bo jakos tak ostatnio smutnawo mi .....no i znów sie udało ! Oj jak cudownie , że mam ten rowerek !  A pojechałam w ciemno ..tak sobie skręcałam głównie ciągneło mnie do polnych dróżek , które uwielbiam .....czyli tak :

1. Polną aleją do Tantow i potem do Schonefeld i Penkun
2. Przed wjazdem do miasta postanowiłam , że pojade dokoła jeziora Schlosssee, czyli szlakiem dla pieszych
3. Sprawdziłam dwie plazyczki nad jeziorem ...bardzo sympatyczne dojście do jeziora
4. jadąc dalej już na końcu jeziora zorientowałam sie , że przecież jade szlakiem dawnej kolejki wąskotorowej , który to cudnie opisał Romal i przejechał z Grazynką !  Jeju jaki ten kawałek jest piekny ! jakie widoki !!! i jeszcze jest gdzieś tu głaz narzutowy , ale nie znalazłam ...zostawię sobie na nastepny raz
5.spokojnie już sfaltem do Penkun z Zamkiem ...i potem Storkow i Wiatrak .....
6 . i dylemat jak wrócic asfaltem czy polem ?  wybieram pole do Radekow ....slicznie tu tez !!! i potem jeszcze płyty .....czyli wszystko co lubia Tunisie ...jakby powiedział Misiu :)