miałam na mostek , a wyszło na grzyby ...;)

Piątek, 3 października 2014 · dodano: 03.10.2014 | Komentarze 10

..mialam jechać na drugie śniadanko na mój piekny mostek przy ON .....ale skręciłam na pieszy szlak ...potem coś mnie pociągneło do lasu , który był wyjątkowo śliczniutki , jak na niemieckie lasy ...tam spotkałam psa ...na szczęście był ze swoją panią , która o dziwo była Niemką i zbierała grzyby !  ....no to i ja zaczęłąm się rozglądać ...i jakiez zdziwienie ...zielonki ! moje ulubione grzybki ...jednak dość robaczywe , ze tylko kilka zabrałąm , potem prawdziwek , potem podgrzybki !  jeju , jaka radośc , bo w tym roku nie byłam jeszcze na grzybach ! no i nie byłąm przygotowana ...ani noża , ani koszyka !  ale trochę zebrałam ....i stwierdziłam ,ze wystarczy .....Ale już poza lasem , na skraju ...jeju jaki wielki piekny prawdziw ...a potem jeszcze malutki!  No to już miałąm radochę na cały dzień ! ....No i wtedy zdecydowałam , że już odpuszczę sobie mostek i od Gartzu wrócę moim ulubionym abbawegiem , czyli przez Salvey Muhle :)

Przy Młynie drugim wyszedł do mnie Niemiec i zakazał robić zdjęcia domu ...zdziwiłam się , bo jest to zabytek zaznaczony na mapach ....spytałam grzecznie dlaczego , ale nie i koniec ...potem powiedziałam ,że taki ładny i chce go namalować ...na obrazie też nie ! ....to potem spytałąm grzecznie , czy chociaz wodę sfocić mogę ...na to się zgodził ...dawno tak niesympatycznego Niemca nie spotkałam !

a tu sobie zrobiłam sielankę przy jakubowej pompie ...nawet przygotowali kubeczek dla strudzonych podróżnych !!!!!!!!!!   Ogólnie pogoda i reszta - cudowne !!!   :)

Monica
| 18:49 sobota, 11 października 2014 | linkuj No pięknie w czepku urodzona ;-) tyle grzybków znaleźć bez szukania... ;-)
dornfeld
| 11:51 środa, 8 października 2014 | linkuj Ten Niemiec może sobie "gęgać" ile chce, ale rzeczą oczywistą jest to, że pytać się jego o zdanie nie musisz. Stojąc w miejscu w publicznym możesz fotografować i malować., co się tylko podoba. Muszę wybrać się tam z aparatem :)
| 00:27 środa, 8 października 2014 | linkuj Tunia pojedziemy tam większą grupą to nie będzie podskakiwał :)
| 18:43 poniedziałek, 6 października 2014 | linkuj pewnie tak ! ja z chęcią jeszcze tam pojade ...przynajmniej mam za darmo lekcję niemieckiego ! :P
| 12:41 poniedziałek, 6 października 2014 | linkuj Podobno to jedyny niesympatyczny Niemiec w okolicy. Wszyscy go znają. Niedługo będzie atrakcją turystyczną jako przestroga.
| 07:29 sobota, 4 października 2014 | linkuj Twoje okolice są przepiękne
| 07:10 sobota, 4 października 2014 | linkuj Piekne grzybki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sczyc