Wyspa Wolin ...czwartek i piątek .....:))))

Czwartek, 6 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 9

Szosą do Wzgórza widokowego Gosań. Miedzyzdroje,Wapnica,Lubin, W.widokowe Zielonka , jez.Turkusowe. zielonym szlakiem do S3, lasem d.poż 18 i 16 do Warnowa , rezerwat Łuniewo ....i ..... Wisełka.

Dawno chciałam pojechać na Wzgórze widokowe Zielonka ...ale z mapy wnioskując nie wiedziałam czy w powrotnej drodze uda mi się przedostać przez S3 ...bo tam przecie płoty ...ale miałam farta , bo akurat ta droga pożarowa była odblokowana ...nr 16 i 18 ...i jazda do Warnowa tędy okazała się rewelacyjna ..taki cudny las ! .....ale żeby nie było za pięknie to z Wapnicy do S3 kocie łby , ponury las i góry i pazury ....ale jak wiecie tez to lubię ! :)))) Tu zrobiłam około 42 km

Widok z Gosania

Lubin

Zielonka

Jez.Turkusowe w Wapnicy

I droga powrotna ...:)

Dzień następny to wyjątkowo leżakowanie na pustej plaży ..a po południu zwiedzanie pola golfowego w Kołczewie ...nic ciekawego , oprócz żab w stawiku ...:)))

Latarnia Kikut widziana z plaży

i popołudniowa wycieczka z kolezanką Romą :)

jezioro Zatorek w Wisełce

I jeszcze plaża w Wisełce nad jeziorem Wisełka :)

Kategoria nad morzem

| 20:06 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj to jest wiadukt zbudowany w 1937 roku ...tak na nim jest napisane ....dziwny taki ... :)))
Jaszek
| 19:35 sobota, 15 czerwca 2013 | linkuj Ta konstrukcja z napisem Witamy w Lubinie to jakaś nowa rzecz, bo ie kojarzę tego?
| 18:10 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj Jak widać wszyscy jesteśmy zachwyceni Tuniu owocami Twojego pobytu nad morzem - wyborne zdjęcia, no ale u Ciebie to norma.
| 07:27 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Kikut... aleśmy się go dwa lata temu naszukały!
| 22:33 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Super wycieczka, taka klimatyczna:))) Żaba super wyszła- gratulacje za cierpliwość przy foceniu płaza:))
michuss
| 21:11 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Wyborne te zdjęcia! ;)
| 19:54 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Wzgórze widokowe Zielonka robi naprawdę wrażenie (co te łabędzie tam jedzą, że urosły takie wielkie ;))
| 19:44 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Ale wielkie łabędzie tam pływały :-o Zdjęcia żab superanckie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla