Angermunde i okolica ...:)))

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 11

w niedziele o 6 rano wystartowałam autkiem do Angermunde na zbiórkę ...reszta pociągiem a Wojtek z młodym też autkiem . Chwilkę poczekaliśmy i grupa wyłoniła się z pociągu ..było nas 12 osób pod dowództwem Tomka i Wandy . Grzecznie ryszyliśmy za Wandą z gps ...i po lasach i po polach (co bardzo lubie ) docieraliśmy do ciekawych punktów wycieczki . Najpierw pola makowe , potem kamienna dolina z ogromnym zegarem słonecznym , który o dziwo sie nie spóźniał , no i dziwnym kamieniem z otworami na głowy ....rewelacja !!! jakie dźwięki w środku !!!! jak pięknie słychać własny głos ...nawet sobie pośpiewałam ...niesamowite wrażenie ! Chyba był to dla mnie punkt numer one i the best :)))

Potem Klasztor jakiś tam w Chorin i wieża na którą trzeba było sie długo drapać pod górkę ....niektórzy weszli do środka ...a ja miałam kłopoty ,żeby zejśc z powrotem ...kolanko ...:( Następnie zabytkowy dworzec z dziwnymi rowerami w Chorin ....warto to zobaczyć ...
Potem podnośnia w Niederfinow ...niektórzy tez poszli na górę ...a my na jedzonko i leżakowanie ............Potem już Bad Freienwalde ...uzdrowiskowe miasteczko ...bardzo ładne ...jak w górach ! ...tutaj zwiedziliśmy skocznię narciarską i na ciacho do kawiarni z bardzo miłą panią ......no i dalej dotarliśmy do ścieżki wzdłuż Odry aby po jakimś tam czasie zostać porzuceni przez grupe pociągową , która pędem śmignęła na dworzec w Angermunde ..

..a my z Wojtkiem i Grzesiem , jako wolna i niezalezna grupa samochodowa postanowiliśmy trochę inaczej zmierzać do celu .....a słoneczko pięknie zachodzące świeciło , widoki powalały .....planowalismy coby jeszcze gdzieś , kawałek , to może bym swój rekord km pobiła ....Jednak jakies fatum na nas spadło , a właściwie na Grzesia ...złapał zaraz jak reszta zniknęła pierwszą gumę .....po kawałku drugą ...po kawałku jazdy trecią ..po kawałku jazdy czwartą ...i chyba jeszcze piątą ....ale już się pogubiłam w liczeniu :))))

w końcu bidulka zostawiliśmy i pognaliśmy pod dworzec po autka ...Wojtek pojechał szukać Grzesia dzielnie pchającego gdzieś tam rower ..a ja już przez Schwedt do domku ! oj było super , a przygody dodały pieprzyku całej wycieczce ! Dzięki wszystkim za wspaniałe towarzystwo i przewodnictwo !!! I wytrzymałośc na moje marudzenie ! :)))))

wszystkie zdjęcia
tutaj

| 19:14 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Tunu moje gratulacje i za przejechany dystans ale też za barwny opis wycieczki, no i tradycyjnie za artystyczne zdjęcia - jestem pod wrażeniem !
TandemYogi
| 07:07 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj Piękne zdjęcia i świetna relacja :) moja będzie za jakiś... miesiąc ;)
| 22:41 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj nie wiem gdzie te tysiąc zdjęć Jacek...chyba zniknęły ! :)))) a Piotrus ...widocznie nie godna ze mnie artystka , skoro Ci coś nie pasi !
hombredelrio
| 20:38 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj dużo słów, mało wypowiedzi, nie godne artystki. ale coś zrozumiałem....
| 19:53 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Piekna wycieczka, dystans super. Zabawa z głową w kamieniu niezły efekt fotograficzny, nie wspomnę o powalonym drzewie:))))
Jaszek
| 19:49 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Tunia, a gdzie ten tysiąc zdjęć, które pstrykał Krzysiek?
| 19:47 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Tunia wszystko już napisałaś co ja chciałem napisać więc jak się obrobię to tylko fotki wkleję :D No i dzięki że nas do samochodów doprowadziłaś :D
| 18:03 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Widać, że humory Wam dopisywały:)
| 17:51 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj No Tunia teraz to sie popiasałaś :) heheh
świetna wycieczka z fajowa ekipą.
| 17:26 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Przepiękne okolice zwiedziliście, które od dawna mam zamiar zwiedzić (tak szczerze mówiąc to miałem chęć jechać z Wami (też samochodem do Argemunde), ale małżonka po sobotniej wycieczce dobitnie mi to wybiła z głowy).
iwonka
| 17:24 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj śliczne zdjęcia i przede wszystkim gratuluję przebytych kilometrów ,też mi zależało żeby do tego Niederfinow jechać bo słyszałam ze bardzo to jest ciekawe miejsce,ale poczekam aż mojemu Andy''mu wydobrzeje kolano bo strasznie on tam też chciał jechać ,poza tym....bardzie cię tu Tuniu brakowało,dosłownie kupe czasu Cie nie było :P wiało tak pustką.....:) genialną mieliście wycieczke i taką wesołą ,suuuuuuuuuuuuuuper :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot