a dzisiaj się nie zanosiło , ale się zaniosło !!

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 5

dzisiaj już naprawde chciałam sobie pojechać ...prognozy nie były najgorsze ...może trochę deszczu do południa ...a o 16 dziewczyny mają przyjść na malowanie ...No to sobię poczekałam ,az przejdzie pare chmurek ....zrobiło sie koło 12tej ....ide !....ubrałam się w kask , zamykam domek ...biore rowerek i ....ojej jakos coś czarno na horyzoncie ! jechać , nie jechać ...oto jest pytanie ! :) jednak strach zwyciężył ...poczekam ....ło matko jak lunęło , jakie pioruny ....az nie chce myśleć co by było gdyby ....
No potem znów słoneczko ...jade ...mam godzinkę - to przez Warnik, Bedargowo i Karwowo spokojnie zdążę ....jednak znów pojawiła sie niewinna chmurka , która postanowiła mi całą drogę towarzyszyć ...i tak w deszczu nade mną sobie jechałam :))) dopiero w Karwowie opuściła mnie towarzyszka i poszła sobie na Szczecin ! :))))

tu juz sobie poszła...

a to moje kopciuszki ...już prawie nie mieszczą się w gnazdku ! :)

| 22:11 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Na drugiej fotce w górnym lewym rogu jest jakiś obiekt na niebie. Co to? (Przepraszam, ale jestem wyczulony na wszelkie tego typu atrakcje, mam ich pełno u siebie)

Co do kopciuszków, to moje pozdrawiają te Twoje i życzą długich lat w zdrowiu i z dala od kotów.
| 09:11 środa, 3 lipca 2013 | linkuj U nas też się zaniosło, przyniosło i sobie poszło:) A ja na działce utknęłam:)
| 23:02 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Tunia no takie ładne słoneczko a Ty narzekasz ;) :D
salamandra
| 21:55 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Super dziobaski :)
| 21:54 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Ale piękne maluchy:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa egoob