kawałek szlakiem Bielika .....:)

Piątek, 24 maja 2013 · dodano: 24.05.2013 | Komentarze 6

Pojechałam szosa do Siadła Górnego na kawkę ...potem polną drogą do Bielika ...jednak pomyliły mi sie drogi i wylądowałam w krzaczorach za płotem przy autostradzie, na szczęście po sforswaniu dużego rowu odnalazłam dobrą droge i przy wzgórzu Morenka już Bielikiem , po kamyczkach , z uśmiechem na ustach sobie pchałam rowerek pod tą ogromniastą góre w lesie ......potem już leciutko przez pole do Moczył ...tu znów kawka i pogaduszki .....no i do domku . Bałam się ,że bedą komary w lesie ...ale nie było ! :))))

Jaszek
| 22:27 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Ale się zmienia krajobraz, jeszcze nie dawno nie było nic, a teraz tak zielono.
A ta górka to moje wyzwanie, kiedyś pod nią wjadę. Kieeeedyyyyś :-)
| 17:24 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj A mnie najbardziej spodobało się w Twoim opisie, że mimo sporych trudności pokonywałaś je z przysłowiowym uśmiechem na ustach. A co do komarów, to nie trać nadziei, w lesie pod Głębokim już są.
| 12:19 sobota, 25 maja 2013 | linkuj Rzepak w rowie to pozostałość po zeszłorocznych uprawach. Jednak ciekawie to wygląda :)
Właśnie sobie wyobraziłam Ciebie Tunia, jak prowadzisz po "kamyczkach" z uśmiechem na ustach rower pod tę stromiznę ;)
| 07:23 sobota, 25 maja 2013 | linkuj Ależ te pola teraz cudnie wyglądają.
Kajman
| 07:16 sobota, 25 maja 2013 | linkuj Ciekawe, rzepak w rowach a pole zielone:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zisie