Z Iwonkami do Penkun ...:)

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 8

Dzisiaj jako ,że piękna niedziela się zrobiła , zgadałyśmy się z Iwonkami z Przecławia na przejżdżkę po polach i lasach ...:) Do Penkun towarzyszyli nam tez chłopaki jednej z Iwonek :))) Pojechaliśmy skrótami do Neu Rosow, RAdekowa na Storkow...potem oczywiście do Penkun ...a z tamtąd już same baby , popedałowaliśmy do Wollina i Krackowa.....tutaj dzięki Ivoncji podelektowałyśmy się kawą mrozoną z lodami ...pycha ! A przed Krackowem ,zajechałysmy na plażę w Wollinie i odkryłyśmy ukrytą w lesie przycmentarną kaplicę w Battinstall ....super !
Z drogi na Nadrensee , natomiast odbiłyśmy na Hohenholz, żeby stamtąd lasem dojechać do Lehben i drugą stroną jeziora już do Ladenthin . Tutaj zachciało nam się skręcić jeszcze i pojechać do domków przez Pomellen i drogę Tirową do Kołabaskowa .....oj ...ale sie rozpisałam ..ale nie mam mapki to muszę .....

Ogólnie bardzo sympatyczna fotograficzna wycieczka w świetnym towarzystwie ! :)))

.acha ...uwaga w lasach na komary i kleszcze !!! :))))