na imprezę z Odjazdowymi Bibliotekarzami :))))

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 15

O dodzinie 11tej zadzwoniła do mnie kolezanka stojąca z obrazami na zamku , dziwując się ,że tylu rowerzystów na dziedzińcu , a mnie nie widzi ! .... no tak ...dzisiaj coroczna impreza pod nazwą Odjazdowy Bibliotekarz ! ...szybka decyzja - jade ...na Jasnych Błoniach mają być koło 13tej , to zdążę :)))
Po drodze spotkałam Dornfelda zmierzającego do Doliny Młynów - pozdrowionka !
Kiedy dotarłam na imprezę , pierwszym moim pytaniem do Joanny było , czy już był konkurs z odgadywaniem fragmentów ksiązek ...był ..ale jeszcze bedzie ....
Za chwile już leciałam do organizatorów , znając odpowiedź ...czyli tytuł mojej ulubionej książki szczecińskiego pisarza....No i wygrałam nagrode ! Fajnie ,że pojechałam ! :))))) Potem na lody , potem na trawę ...a potem jeszcze do lasu na kiełbaskę :))) Wprawdzie Ania i Jacek odgrażali się ,że pojadą trochę ze mną w kierunku na Niemcy , ale im się odechciało ...:)))

potem już powrót ...niestety przestraszyłam sie czarnych chmur nad Dobrą ...i w Wołczkowie skręciłam na Bezrzecze ......a potem z Taczaka odkryłam fajny skrót ulicą Pogodną ....wyjechałam na petli ósemki ...pierwszy raz tędy jechałam ...

A dalej już przez Rajkowo i Karwowo , gdzie spotkałam wracających autkiem ze Smolęcina Wande i Tomka - pozdrówki ! :))))

Kategoria Okolica, Szczecin

| 19:19 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj No i już wiem, jak Jaszek robił swoje zdjęcia do bloga...
Jaszek
| 20:35 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj O w końcu jestem na jakimś zdjęciu ;-)

Ta ulica Przygodna została poprawiona całkiem niedawno (odcinek od Taczaka do placu zabaw), wcześniej było wąsko i wyboiście.
Jana
| 13:10 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj "Ostatni z Bogów " - to tytuł kontynuacji Szamanów Życia
| 20:06 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Gratulacje za nagrodę, fajna impreza i integracja:))
| 19:21 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj tak ! to ulica Przygodna ! :))))
| 19:17 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Ps. Gratuluję nagrody :)))
| 19:17 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Tuniu, miałaś chyba na myśli ulicę Przygodną (Pogodna jest na Głębokim)
| 19:12 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Tunia ale się objadłaś ;) :D
Kajman
| 18:53 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Gratki:)
Jeszcze raz sprawdziłem czy to dzisiaj było, u nas leje a jak tak dalej pójdzie spadnie śnieg:(
michuss
| 17:45 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Impreza słynna na całą Polskę - była relacja w radiowej trójce. :) Zdjęcia świetne, szczególnie te z rzepakiem - brakuje mi jedynie zapachu, który uwielbiam. ;)
iwonka
| 17:15 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj widzę że super impreza była,a zdjęcia przyrody przesliczne, i twoją koleżanke widziałam dzisiaj na dziedzińcu zamkowym ,akurat tamtędy przechodziliśmy z Andrzejem ze spacerkiem,o pogoda super dopisała nam wszystkim bo widze teraz że nieźle pada.pozdrowienia Tunia:)
| 17:14 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj jak zdobędziesz , to mi pożyczysz , ok ? :)))
Jana
| 17:09 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Gratulacje wygranej ! Szybka byłaś :-) Też się zachwycałam książką " Szamani Życia ". A wiesz że jest już napisana kontynuacja ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kresi