na fiszbułę do Altwarpu ....

Piątek, 3 maja 2013 · dodano: 03.05.2013 | Komentarze 10

wprawdzie tylko od Hintersee , bo ode mnie to by było trochę daleko , a nie chciałam się wygłupiać ...zwłaszcza , że trochę cosik nie za dobrze się czułam ...więc podjechałam sobie autkiem :) W umówionym miejscu nie było juz ekipy , bo się trochę spóźniłam ...więc telefon ...ale nikt nie odbiera ...trudno ..postanowiłam ,że pojade odwiedzić grób pastora Wulfa z Luckow i zobacze , czy aktualnie jest w kościele jakaś wystawa .....Kościół niestety zamknięty był na cztery spusty .....Jadąc dalej przez Wartin , zobaczyłam strzałkę z napisem Strand ! I piękną drogę ...więc musiałam oczywiście ....piękna plaza ...i tu zadzwonił telefon od ekipy - okazało się ,że byli już prawie w Altwarp , i żebym dojechała...no to zamiast do Rieth , jak miałam w planie , pojechałam na tą Fiszbułę (dzięki Łukasz) :)))) Potem już razem ze smiechem na ustach brnęliśmy przez cudowny las skrótami do Rieth ....a tam jeszcze kawka (dzięki Jacek) i ciastko - niektórzy:))) ....i coraz bliżej do Hintersee , gdzie czekało cierpliwie autko .... A oni jeszcze drugie tyle do pedałowania ! Dzięki, żeście mnie namówili ! :)))

| 18:26 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Brawo Tuniu za piękne zdjęcia (jak zwykle) oraz solidny dystans. Forma jest, moje uznanie.
Jana
| 10:02 sobota, 4 maja 2013 | linkuj super zdjęcia i relacja ! Dobrze, że się wybrałaś !
| 09:12 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Ale chętnych do tego, smakowicie wyglądającego, ciacha :)
siwobrody
| 07:51 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Tuniu wszyscy zrozumieli to Twoje " ...zwłaszcza , że trochę cosik nie za dobrze się czułam .." i wierzą że gdyby nie to , to byś machnęła te 150 km jak nic.
Jaszek
| 02:48 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Filmik świetny, podoba mi się jak idziesz zapozować do zdjęcia na plaży. A zdjęcie z ciachem genialne, piękne reporterskie uchwycenie chwili. Jak to dobrze, że dzięki telefonom udało nam się jednak pojechać razem :-)))
michuss
| 23:29 piątek, 3 maja 2013 | linkuj Ciastko, oczywiście, jedynie w formie zapachowej. ;)
| 21:41 piątek, 3 maja 2013 | linkuj Jesteście wszyscy naładowani pozytywną energią, to widać na fotkach:)) Pozdrawiam
| 21:25 piątek, 3 maja 2013 | linkuj Jak ja Wam zazdrościłem tej wycieczki...jutro sobie odbije i też tam skoczę.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewidz