Na cmentarz i do Madbiku po kask ...:)

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 17.04.2013 | Komentarze 11

Zapomniałam wziąć aparat !!! Straszne !! No ale trudno . Po porządkach na cmentarzu , posadzeniu bratków , pojachałam do Joanny i Artura po nowy kask ....jednak odkrywam jego zalety ..zwłaszcza , że tak wiało , a mi nie spadało nic z głowy , że ciepło i głowa się nie poci ...no i wogóle jast ładny ! :)))

Po drodze za Smolęcinem zobaczyłam dwa dziwne ptaki ...poszukałam w internecie i okazało sie ,że to czajki ! Super ...chyba je pierwszy raz spotkałam ....oto zdjęcie ...niestety nie moje , bo przecież nie wzięłam aparatu :((((

Kategoria Okolica, Szczecin

Jana
| 19:34 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Niech Ci służy nowy kask ! No - Ładny jest :-) I bardzo praktyczny - gdyby nie kask to z moja glową kiedyś byłoby żle !
iwonka
| 17:20 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj ja ostatnio Tunia miałam bliskie spotkanie głowy z płytą chodnikową,od uderzenia wyleciał z zatrzasków daszek,na szczęście głowa cała dzięki kaskowi i dlatego bardzo pochwalam twoją decyzję,pozdrowionka:)
| 09:41 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj To chociaż pochwal się nowym nabytkiem :)
Wklej fotkę.
jewti
| 06:39 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Tunia jak w kasku nie ma siateczek w otworach w przedniej części to wklej...coby nie wpadła Tobie żadna osa lub przczółka....
| 19:27 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Kask musi być i ładny i praktyczny i wytrzymały:)))
monter61
| 18:39 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj jak ładny to pewnie ten kupiłaś :) http://www.madbike.pl/pl/p/Kask-KELLYS-BUGGIE-red-beetle/849
| 18:32 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj eeeee tam ....musi być ladny !!! Bo jak się na mieście pokazać , jak brzydki !!!!! :)))
Luki7922
| 18:30 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj kask ma być praktyczny Tunia. Ładny nie koniecznie :)
| 17:43 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Tunia to niewybaczalne :( jak można wsiadać na rower bez aparatu ?? :)
| 16:07 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj A myslałem ze to twoje ładniutkie zdjęcie
DaDasik
| 14:50 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj To jest Czajka Tuniu :)
Ja postanowiłem nie jeździć z lustrzankami... Szkoda mi sprzętu. Zabieram poczciwego kompakta :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes