Trochę deszczu , trochę słońca ...a za to kupa wiatru ! :)))

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 9

Dołączyłam się do Jaszkowej wycieczki w Nadrensee i pognaliśmy równiutko pod wiatr w kierunku wiatraka w Storkow ...jeden mały skrócik przez las ...jeden popasik nad jeziorkiem ...drugi w Krackow pod muzeum ...jedne odwiedzinki w sklepie ....dwie ulewy .....wtą pod wiatr , a z powrotem odwrotnie ( wow pod góre bez zadyszki ! )....no i czasami słoneczko upiękniało niesamowicie krajobraz ....w sumie - dzięki za fajową wycieczkę !!!!

a porobiłam kolaże , coby za dużo się nie zmęczyć wklejaniem ...:))))

Nadrensee

za lasem ..

Storkow

Krackow

Lehben

Smolęcin

.i jeden kolazyk ze zdjęć podwędzonych kolegom ...:)))

| 07:09 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Już z Fotosika domyśliłem się, że masz za sobą kolejną wycieczkę pod Storkow. Urzekająco piękne zdjęcia, nie ma jak to początki wiosny. Pozdrawiam.
| 19:52 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj To dołączę się do tej trzeciej fotki ;)
| 18:16 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj tak ! była druga , a teraz jest trzecia !:))) Dzięki za miłe słówka ! ....a jutro , dopiero będzie ciepło ! ...ale najcieplej jest w fajnym towarzystwie , nie ?
| 17:20 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Tunia, towarzystwo jak zwykle doborowe, pogoda faktycznie bardzo kiepska...za to dzisiaj.
| 17:15 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Wczorajsza pogoda była faktycznie szalona- ja zdążyłam przed deszczem, ale potem zlało mnie na działce- grilla mi się zachciało!
Jaszek
| 17:11 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Podoba mi się pierwsze zdanie: pognaliśmy pod wiatr ;-)

A mi się podoba najbardziej trzecia fotka od dołu, ale mam wrażenie, ze jak Jurek pisał komentarz, to właśnie ta fotka była druga, bo nie było ostatniego kolażu. Poprawcie mnie, jeśli się mylę.
| 15:45 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Tunia fotka druga z dołu to rewelka

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa encic