Do Bobolina tędy , a z powrotem tamtędy ....:))))

Wtorek, 2 kwietnia 2013 · dodano: 02.04.2013 | Komentarze 10

Słońce zaczęło nieśmiało wychodzić zza chmurek , wiatr ucichł , zrobiło się ciut cieplej ....no to sobie pojechałam do przyjaciół do Bobolina na poświąteczną wyżerke ...( to dobry czas na odwiedziny , nie ?)... Załapałam się na pyszną rybkę po grecku i serniczek :) Później juz wracałam przez moje ulubione miejsca w NRD....a więc przez Lehben i Krackow ...i jeszcze , żeby nie jechać z tirami na Kołbaskowo skręciłam na Kamieniec , gdzie na polach panoszyło się stado gęsi ...Ogólnie baaaaaaardzo fajnie się jechało i w większej części z pomocą niezbyt silnego wiaterku :))))

lutra
| 22:24 czwartek, 4 kwietnia 2013 | linkuj Witaj czarodziejko! Byłem tu i jak zwykle podobało mi się ! ;)
Ahoj!
Jana
| 21:13 czwartek, 4 kwietnia 2013 | linkuj wiosna już tuż, tuż !!! Pozdrawiam !!!
| 18:55 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Ale ptactwa napotkałaś:))) Piękne ujęcia
niradhara
| 10:52 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Nieźle to brzmi "poświąteczna wyżerka", ale dogadzanie żołądkowi to chyba jedyne co nam zostało tej wiosny ;-)
elka | 09:13 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Piękne widoki, te pączki na drzewach dają nadzieję, że niedługa aura zacznie się przeradzać z zimowej na bardziej wiosenną. Choć dziś patrząc przez okno ciężko dać wiarę nawet takim oznakom wiosny. Ostatnio czytałam artykuł o urokliwych zakątkach szczecina [url=]http://bit.ly/XcPZim[/url] które można zobaczyć przy okazji przejażdżki rowerem, ale te tutaj też urocze. Zwłaszcza te zwierzęta uchwycone w kadrze. Jak one sobie radzą w takich warunkach pogodowych? Biedne...
hombredelrio
| 19:18 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj Ale bocianów jeszcze nie spotkałaś.
| 18:40 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj Piękne gęsi, znak, ze jednak wiosna idzie;)
iwonka
| 17:57 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj Uwielbiam jechać przez Lehben,ta droga....miodzio,widze Tunia żeśmy się chyba gdzieś na drodze minęły,a te gęsi koło Kamieńca to też podpatrywałam ,tyle że z drogi opodal granicy.Pozdrowionka :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wbree