Spalanie pączków .....:))))

Piątek, 8 lutego 2013 · dodano: 08.02.2013 | Komentarze 8

Po tłustym czwartku trzeba było się ruszyć .....wprawdzie niby miało lać ...a tu od rana bajkowa bezwietrzna i słoneczna pogoda :) Pojechałam więc taką średnią moją pętelką Warnik-Ladenthin-Lehben-Krackow-Nadrensee-Rosow-Neurosow.....
W LAdenthin zatrzymała mnie POLIZEI ...sympatycznie sobie pogadaliśmy z panem policjantem ....i jakiś taki dzień był ,że kogo nie spotkałam , to albo mi pomachali , albo sie uśmiechali ..... O widokach już nie wspomnę ...piękne te tereny jeziorne w okolicy Lehben ....a i udało mi się zajechać nad jezioro nad którym jeszcze nie byłam :)Nic na to nie poradze ,że już taka jestem i zachwycam się pięknym krajobrazem i nie mogę się powstrzymać od robienia zdjęć .....a potem weź tu wybierz które wam pokazać ...ojej ....

Droga do Lehben

Schwenenzer See

Lehbenzer See

Lehben

W drodze na Krackow ....

i Nadrensee....

A to już bliżej domku .....:)

Ojej zauwazyłam dopiero jakie wielkie zdjęcia .....zapomniałam zmienić ustawienie przy zmniejszaniu ....ale niech juz tak zostanie ! :))))

| 21:47 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj tak ...akurat zjadłam prawie dwa ......a polizei ...no , cóż pewnie chciał sobie pogadać ....bo tam przecież nic nie jeździ prawie .....no i nudzą się panowie ! :))))
hombredelrio
| 14:51 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Dystans na dwa pączki...
Jaszek
| 13:15 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Ale powiało wiosenką z tego pierwszego zdjęcia... PIĘKNIE!

A ta Polizai to w jakim celu Cię zatrzymała?

| 08:54 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Tuniu - pięknie pokazujesz uroki równie pięknych zakątków - a że mam monitor panoramiczny, więc z tym większą przyjemnością oglądam zdjęcia w dużym formacie. Dystans dość spory, więc odpowiednia ilość kalorii zapewne została spalona ? Pojęcia nie mam po co niemiecka policja mogła zatrzymywać uroczą rowerzystkę, chyba tylko na pogawędkę. Osobiście bardzo mi brakuje znajomości języka niemieckiego w czasie częstych wędrówek po terenach sąsiadów.
niradhara
| 08:36 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Zgadzam się z Rowerzystką, najlepiej jak fotki mieszczą się w całości na ekranie.
| 06:02 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Pięknie i bajkowo u Ciebie jak zwykle na blogu.
| 22:29 piątek, 8 lutego 2013 | linkuj :)
Pięknie!
Przy większych fotkach jest większy urok, ale niewygodnie się je ogląda :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr