• Temperatura -7.0°C

Mikołaje pojechały , koniec świata odwołały ! :)))) Wesołych Świąt !!!!

Piątek, 21 grudnia 2012 · dodano: 22.12.2012 | Komentarze 8

Jak co roku przed świętami ...bardzo przyjemny przejazd , ludzie na ulicach uśmiechnięci , cieszą się , że dziwni Mikołaje na rowerach, no i jeden reniferek, życzą prawie każdemu Wesołych Świąt ! Nawet kierowcy prawie wszyscy nas pozdrawiali, trąbili z uśmiechem na ustach ....Było zimno bardzo ...ale w sumie to bardzo ciepły przejazd ! :))))

Jeszcze raz wszystkim znajomym i nieznajomym rowerzystom wysyłam karteczkę świąteczną ....tym razem wykonaną całkiem ręcznie ...:)))

Jaszek
| 23:30 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj Tunia, to drugie zdjęcie to montowałaś?
Bo jakoś tak fajnie pasuje oświetlenie drzew do czapek Mikołajów. Jak Sztygarzy na Barbórce.
lukasz78
| 10:02 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj Hehe, fajna inicjatywa, niezłe pomysły macie w tym Szczecinie :)
misia3
| 10:08 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Wesołych świąt:)) pozdrawiam:))
| 21:01 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Wszystkiego cieplutkiego , Tuniu!
| 09:44 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj Tuniu ja również Cię pozdrawiam i życzę Ci :
żebyś zawsze na rowerze
jeździła - i to życzę szczerze,
wszędzie, bo rzecz to jest nowa
taka moda odlotowa
na rowerze w szkole, w pracy,
a nie w korku jak rodacy
którzy w autach, trąbią, krzyczą
nas już auta nie zachwycą :))))
siwobrody
| 23:57 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj I nawzajem.
Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych świąt.
| 21:23 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Impreza super:))) Wesołych Świąt Tuniu:))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ycies