popołudniowa krótka wyprawa .....:))))

Wtorek, 20 listopada 2012 · dodano: 20.11.2012 | Komentarze 9

Było dzisiaj tak pięknie ...mgła już nieduża , niebieskie niebo i słońce .....Trzeba gdzieś się ruszyć i porobić zdjątka . Pojechałam więc nad jezioro w Lehben ....Warto było ...:))))

| 22:37 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Nic już więcej nie napiszę, bo musiałbym sie powtarzać za przedmówcami (przedpiszącymi)
Więc pozdrawiam
misia3
| 21:24 środa, 21 listopada 2012 | linkuj prześliczne zdjęcia:))) pozdrawiam:)))
| 20:11 środa, 21 listopada 2012 | linkuj I jeszcze jest tak cudnie:) Szkoda, że od świtu do zmierzchu w pracy siedzę:(
Ale przynajmniej u Ciebie oczy napasę widokami:)
| 18:36 środa, 21 listopada 2012 | linkuj Brawo Tuniu za serię pełnych uroku zdjęć - tym razem przynajmniej wiem z jakich okolic pochodzą (to cienka aluzja do zdjęć publikowanych w Fotosiku).
| 18:21 środa, 21 listopada 2012 | linkuj na pewno było warto :)
| 14:56 środa, 21 listopada 2012 | linkuj Będąc w pracy zazdrościłem tym wszystkim, którzy wybrali się w tak piękny dzień na rowerowe wycieczki.
| 12:03 środa, 21 listopada 2012 | linkuj Fotki super, masz fajnie, że w tygodniu możesz wsiąść na rowerek, ja muszę siedzieć w pracy.... piękna jesień uwieczniona na Twoich foteczkach.... Pozdrawiam
Jaszek
| 22:55 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj No popatrz, a u mnie szaro buro i ponuro...
Za piąte zdjęcie przyznaje Pani pięć punktów oraz Lubię to ;-)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczyc