Tu i tam ....bo taki przepiękny jesienny dzień ! :))))

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 10

Jak tu nie jechać , jak taki dzień piękny świąteczny dzień ....Pojechałam sobie zobaczyć czy dalej jesień maluje liście na drzewach , czy już tylko dywany z nich można oglądać ...:)))) No i dalej jest pięknie ...a dzisiaj naprawdę szczególnie ! :)))) Przez Karwowo. Bobolin, plażyczke w Sonnenberg, las w Lehben i Nadrensee ....

| 17:44 środa, 14 listopada 2012 | linkuj Tuniu - moje uznanie za serię zdjęć wyjątkowej piękności a mnie wprost urzekło zdjęcie z gęsiami ale rację ma niestety Ula, że to ostatnie takie kolorowe dni.
| 15:58 wtorek, 13 listopada 2012 | linkuj Twoje zdjęcia udowodniły że jesień dalej "Maluje liście na drzewach"
hombredelrio
| 14:19 wtorek, 13 listopada 2012 | linkuj "...zanurzać się w ogrody rudej jesieni..."
| 22:40 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj Gęsi zostały przeze mnie zdradziecko przyzumowane !!!! :))))
Jaszek
| 21:59 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj Fajne ptice. Podeszłaś je cichutko czy zoomem?

Już się przestraszyłem, że łobuzy pomost zdemolowały, ale przecież w lecie tak samo wyglądał...
| 20:48 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj Drugi raz fotki oglądam i znowu są fajne ;)
mih
| 10:56 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj Mnie taki jesienny leń dopadł, że po prostu nie mam sił wsiadać na rower :(
| 22:03 niedziela, 11 listopada 2012 | linkuj taka sama piękna o dziwo, jak nasza polska !!! A ....i trzy pierwsze zdjątka są z Polski !
lukasz78
| 21:48 niedziela, 11 listopada 2012 | linkuj Enerdowska złota jesień :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hacwm