Kiedy mgła opada ......robi się pięknie na świecie ....:)))

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 11

Więc pojechałam ..koło 12tej , bo lekko zaczęło być coś widać ....tak przed siebie , na każdym zakręcie wymyślając gdzie dalej ...:) I tak jakoś wyszło ,że zaglądnęłam do ulubionych miejsc , w których dawno nie byłam ..albo zostało mi jeszcze coś do sprawdzenia...czyli oczywiście musiało być coś nowego ....Jadąc przez Pomellen , bo dziś spokój z tirami ....wymyśliłam ,że chyba wzdłuż autostrady pojadę z Nadrensee do Storkow ....Potem ,że muszę odwiedzić moje ulubione jeziorko przed Storkow , więc trochę odbiłam w drugą stronę ....potem wiatraczek oczywiście....:) Później jednak nie pojechałam prosto do Penkun , bo przypomniało mi się , że ładnie mogą wyglądać żwirowiska za Bussow ....i wyglądały ! ....Za żwirownią stwierdziłam ,że sprawdzę gdzie prowadzi ścieżka edukacyjna nad jeziorem w Penkun ...i sprawdziłam ! Wprawdzie wylądowałam na jakimś prywatnym polu , ale nikt mnie nie przegonił ...potem już w Penkun pierwszy raz jechałam wzdłuż jeziora ...taką promenadą wzdłuż działek ....i wylądowałam na drugim jeziorze ...skąd już prostą drogą na Schonfeld i potem Tantow .....Wróciłam wzdłuż torów i Neurosow ....Cała wycieczka przepiękna ...mimo mgiełki , która widać na zdjęciach , było cudnie ! Wiatraki w każdym razie prawie się nie ruszały ! :))))

Pomellen

w drodze do Storkow

wiatrak koźlak za mgłą

W drodze i nad jeziorkiem w Storkow ....

wiatrak ...tu trzeba zrobić zdjątko ..tu sobie zrobiłam popasik , jak zwykle :)....kanapka z wędzonym łososiem ! :)))

za Bussow ...jeszcze niedawno były tu czereśnie ....

żwirownia ...

tu jest ścieżka edukacyjna nad jeziorem w Penkun ...

potem juz w Penkun , jechałam tak ....:)

i droga powrotna ...Schonefeld , Tantow ....

W Rosow juz wiadomo co budują....radweg do granicy ...już jest ...a co dalej ? Co zrobią z tym Polacy ? na razie z pięknego aftaltu muszę przepychać rower przez rów graniczny ...:))))

i potem już tylko ....:)))

lukasz78
| 13:21 piątek, 26 października 2012 | linkuj To się nazywa "enerdowska złota jesień" :))
hombredelrio
| 17:58 czwartek, 25 października 2012 | linkuj też bym chciał mieć taki aparat co robi takie zdjęcia....
| 05:56 czwartek, 25 października 2012 | linkuj Tunia i znowu sie powtórzę :) Super :)
| 20:45 środa, 24 października 2012 | linkuj Współczuję daltonistom, oglądając takie kolory...
| 08:19 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Chyba jesień nadchodzi, bo i wpisów z wycieczek coraz mnie- we mgle mniej ludzi jeździ...
| 15:07 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Ależ "nafociłaś" pięknych jesiennych kolorków.
| 10:53 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Ależ nafociłaś pięknych fotek.
Kajman
| 09:22 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Fajnie zobaczyć taki wiatrak w terenie a nie tylko w skansenie:)
| 19:07 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Ojej ! jaka piękna wycieczka a zdjęcia jeszcze bardziej. O mgle wspomina dziś Mirek, podobnie jak i Ty - mnie jednak mgła ominęła. Niemcy powinni Ciebie odznaczyć za konsekwentne propagowania piękna ich terenów.
| 19:05 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Piękne fotki jesienne. U nast też było dzisiaj mglisto, ale stwierdzam, że fajne fotki powychodziły pomimo tej mgły:))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iajas