Dwa dni w Pustkowiu .....czyli pierwszy raz nad morzem ! :)

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 7

Oczywiście pierwszy raz w tym roku ! ..pojechałam do przyjaciół którzy tam dość często przebywają ...miejscowość rewelacyjna , bo malutka i nie ma takich tłumów jak obok - czyli na przykład w Pobierowie czy w Trzęsaczu ...:) A już pod koniec wakacji to bajka po prostu ! Rowerkami pojeździłyśmy z Anią i jej córeczką tak spacerkowo , ale najważniejsze ,że byłyśmy w moim ukochanym miejscu - dróżce na skarpie , między Łukęcinem a Pobierowem - dla mnie rewelacja ! A więc zwiedziłam Trzęsacz Pobierowo i Łukęcin ...oczywiście jazda między straganami w Pobierowie - okropność ! Ale nagroda w pięknym lesie i na plaży - i w dzień i w nocy !
A....jeszcze chciałam dodać ,że aura zafundowała nam wszelki rodzaj pogody - od dwóch burz, strasznych ulew , po piękne słońce i upał ! Super choć tak krótko ! :))) Dziękuję Aniu za zaproszenie ! :)))))

A w nocy w parku takie oto planety zaświeciły ...żółte to słońce :))))

I na plaży nocą ...

Kategoria w Polsce

| 19:39 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj O, tak, Pustkowo da się jeszcze przeżyć, ale wszystkie miejscowości są piękne dopiero po sezonie!
| 17:59 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Oj, jak ja dawno tam nie byłem... Na szczęście morze się nic nie zmieniło.
prim8
| 15:13 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Pobierowo - w Pobierowie...Pustkowo - w Pustkowiu. Tłumacz Tuniu dlaczego nie "w Pustkowie"? :)
| 23:23 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Wzdłuż morza można nawet za Mrzezyno teraz pojechać jak otworzyli droge ...a w drugą stronę w miarę bezpiecznie do Międzywodzia ...to jest trochę kilometrów :)
sebekfireman
| 19:47 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Fajnie zobaczyć ponownie Pustkowo. Też lubię to miejsce bo nie ma tam takich tłumów, a jak się chce tłum to spacerkiem się idzie do Pobierowa. Niestety na rower to kiepska okolica - po 1 dniu nie miałem już tam gdzie jeździć.
| 19:45 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Trzecia fotka berdzo romantyczna, uwielbiam nadmorskie klimaty i oczywiście fotki z plaży:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylemi