Nach Brussow ! Tam mnie jeszcze nie było ! :))))

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 10

Pogoda na jazdę cud , miód ....więc skoro świt ..czyli o 9tej wyruszyłam ! W piątek już jade na plener wiec nie będzie za dużo czasu na wycieczki , bo jak by nie było trzeba coś namalować , a i udzielać się towarzysko prawie codziennie :)
Ruszyłam więc na podbój Brussow , gdzie mieszka siostrzenica mojej koleżanki , i wiedziałam ,że jest tam ładna plaża. W każdym razie dużo miejscowości dzisiaj widziałam po raz pierwszy . Najbardziej jednak spodobał mi się właśnie Brussow i uroczy Wollin :))) Jadąc tam jednak musiałam przedostać się na drugą stronę rzeki Randow ...więc zaczęłam od Locknitz , a wróciłam na naszą stronę w Bagemuhle na Wollin , gdzie okazało się ,że jest szeroka asfaltówa , a ja mam na mapie polną drogę !
Więc mniej więcej - Ladenthin, Grambow, Ramin,Locknitz,Wollschow, Brussow, Grunberg, Bagemuhle,Wollin , Krackow, Nadrensee, Neurosow :)

W drodze do Locknitz

Locknitz z innej strony niż zwykle :)

w drodze do Brussow ...okazało się ,że połowę drogi jedzie się piękną ścieżką rowerową

Brussow

Plaża w Brussow i cennik ! :))

Można też zrobić piękną wycieczkę dookoła jeziora ...i wszystko pięknie zadbane !

Droga przez rozlewiska rzeki Randow...miała być polna :)

Uroczy Wollin

Droga powrotna przez Krackow - tu już musiałam dolać paliwa , bo woda mi się skończyła ...i zamówiłam sobie coś pysznego !!!!!!!!!!! Eiscaffe - z lodami i bitą śmietaną ! ogromny kubas ! Polecam ! 3,4 Euro :)))
A potem już tylko Gęsioland - puściutki i Neurosow ...Budują drogę w kierunku granicy - nie chcieli mnie przepuścić , ale ubłagałam ! :)))

;
Pozdrawiam znajomych , i do usłyszenia po plenerze ....a maratończykom na Miedwiu ,życzę pięknej pogody i medali !!!!!

| 09:28 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj I znowu u Tuni coś ciekawego :)
| 17:22 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Czyżbyś na jednej z fotek pokazała kino domowe po niemiecku?
| 15:32 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Świetna wycieczka. Marzy mi sie taka z zoneczką .
misia3
| 18:45 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj bardzo ładna wycieczka...super fotki no i gratuluję kondycji:))) pozdrawiam:)))
| 16:54 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Zdjęć natrzaskałaś całe mnóstwo, jak i kilometrów trochę :)
Miłego pobytu na plenerze :)
Kajman
| 11:56 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Taka asfaltowa ścieżka to marzenie:)
| 09:17 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj sorry za kolaże, ale chciałam więcej zdjęć pokazać ....czasem tak robię , jak nie chce mi się za długo wklejać na bloga :))) A mape mam fajną - Okolice Szczecina :)
niradhara
| 08:20 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Ciekawe są takie składanki zdjęć, ale trochę źle się jego ogląda. Wzrok musi strasznie skakać.
Trasa super!
| 06:23 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj No i mam kolejne trasy już sprawdzone tylko wsiąść na rower i jechać zwłaszcza, że długość wycieczki jest w dobrej, nawet bardzo dobrej normie. Docelową miejscowość, czyli Brussow znam od dawna ale nie miałem okazji wracać trasą, którą opisujesz. Tuniu - o medale, jak się okazuje, jest bardzo ciężko więc oby Twoje życzenia się spełniły. Życzę Ci udanej twórczości plenerowej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacwb