powrót ze Szczecina ....bardzo ciepło :)

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 6

Po Masie nocowałam u rodziców i jako ,że mieliśmy zebranie SAIE wracałam do domku troszkę inaczej ...większym kółkiem ....a pod koniec w Karwowie odwiedziłam jeszcze nasz Kanion , który ciągle jest zmieniany ...w sumie kiedyś bardziej mi się podobał ...miejsce jest cudne i może kiedyś będzie otwarte dla turystów ...na razie zakaz wstępu ...niby ...:))) Jechało mi się trochę żółwiowato i nie wiem czy to z powodu temperatury (28) czy roweru ...bo coś strasznie zaczął piszczeć ....:)))
Kanion w Karwowie :)

Potem Smolęcin ...i już ....

Kategoria Szczecin, Okolica

DaDasik
| 13:40 środa, 2 maja 2012 | linkuj Pieknie :)
Ja wymieniłem łańcuch i docieranie trwa już kilka dni... Masakra jakaś :D
| 14:44 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Widzę w tym roku, że bociany mają wzięcie wśród rowerowych fotografów.
| 11:47 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj No właśnie, czasem też zaglądam w miejsca, gdzie zakaz wstępu. Potem się zastanawiam, można to publikować w necie czy nie...
Stąd kilka wpisów leży i czeka.
| 07:41 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj tak ...ale czasem muszę dojechać jakoś do domku.....nie było daleko ale jakoś cieżko ...są takie dni po prostu ....a tak to masz rację ....nawet lubię dłużej posiedzieć w jakimś pięknym miejscu .....i pokomplementować :))))...dobrze ,że nie mam daleko , nie ?
| 05:38 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Nawiązując do Twojej uwagi w moim blogu, gdzie piszesz "ledwo dałam radę..." uważam, że przecież wcale nie chodzi Ci o zaliczanie kilometrów dla "sportowej" satysfakcji, lecz dla aktywnego pobytu na łonie natury ,dzięki czemu widzisz więcej i dokładniej, niż kolekcjonerzy rekordów a efekt takiego właśnie stylu"rowerowania" z przyjemnością możemy oglądać w serii pięknych ujęć fotograficznych.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciame