I znów do miasta i z powrotem ......:)

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 13

Musiałam jechać znów do mamy do szpitala na Piotra Skargi...a że samochód do naprawy się nadaje , wiec rowerkiem ! Jednak po dłuższym zastanowieniu przeprosiłam się z moim Bocaskiem , coby bez problemu go uwiązać przy portierni i nie stresować się , że może ktoś go zwędzić ....Całkiem dobrze się jechało , pogoda super , jednak tylko na taką wycieczkę mogłam sobie pozwolić ....:(
Pojechałam przez Gumieńce i Pogodno ....nawet spotkałam naszą chorą koleżankę Anię - pozdrawiam Cię ! A w powrotnej drodze mijałam pełno pięknie wyszalikowanych kibicowców - chyba Pogoń miała z kimś grać ...trochę miałam stracha , ale to było przed meczem na szczęście ! potem już tylko podziwianie objawów wiosny i pięknego nieba ! :))))

Kategoria Szczecin, Okolica

| 16:47 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Też mam taki jeden dyżurny rower, zapinam go tylko na zamek szyfrowy... Kto go mimo to ukradnie, będzie musiał się wysilić trochę, bo rozpędza się powoli...
Ech te zdjęcia wiosny...
Jana
| 08:15 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj tak - wiosna piękna !! Teraz już nie fioletowa ( krokusowa ) ale żółta ( forsycjowa ) i biała ( jak na Twoich zdjęciach )
| 07:16 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcia, jak zawsze rewelacja. Tunia, bardzo chciałabym, abyś miała więcej czasu dla siebie, ale doskonale rozumiem, że nie jest to takie proste w Twoim wypadku. Wytrwałości z całego serca.
jotwu | 16:51 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Wprost głupio cokolwiek komentować, gdy ma się świadomość, iż najbliższa Ci osoba przebywa w szpitalu. Przyłączam się do życzeń @Marka1985 .
haniamatita
| 14:06 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcia bardzo ładne, jak wszystkie Twoje. U mnie drzewa jeszcze nie kwitną. Dołączam się do życzeń zdrowia dla Twojej Mamy. Tobie też życzę dużo siły i zdrowia.
| 13:16 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Przyjemne zdjęcia.
mimoza15
| 10:15 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Cudna wiosna na Twoich fotkach i ja też dołączam się do życzeń zdrówka dla Twojej mamy
| 21:25 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj U nas dopiero forsycje kwitną...
| 21:23 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj :)))) dzięki ! ale ...nie takie za długie powinny być - ale na pewno muszą być piękne ! :))))
| 20:59 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Pogoda pełna kontrastów (wczoraj zimny deszcz dzisiaj piękne słońce), ja również życzę Twojej mamie dużo zdrowia, i obyś mogła powrócić na dalekie trasy
| 20:31 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj dziękuję bardzo ...oj co ja bym dała ,żeby była zdrowa ......

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arzyz