Schwedt....:)

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 16

Na zaproszenie Galerie Kietz w Schwedt pojechałyśmy z koleżankami z obrazkami na kiermasz świąteczny ..oczywiście samochodami ..ale ja zapakowałam oczywiście również rowerek :) Po przygotowaniu stoiska wyruszyłam na przepiękną przejażdżkę wzdłuż wylanej o tej porze roku Odry . Piękne trasy rowerowe na wale przeciwpowodziowym były całe , z wyjątkiem dość dużego odcinka w kierunku na Criewen (w remoncie )..Musiałam więc odbić i jechać objazdem , ale dzięki temu zwiedziłam zamkowy Park Natury w Criewen :) Wracając mimo zakazu , bo niektórzy też jechali , jednak pojechałam po ścieżce w budowie ...i było całkiem dobrze ! Potem jeszcze w kierunku na Papier Fabrik do śluzy i szybko do dziewczyn coby za długo same nie siedziały :) Ludzi na kiermaszu wyjątkowo było mało ..za to na trasie i w wioskowych knajpkach sporo ! zwłaszcza rowerzystów !:)))

lutra
| 18:38 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Niebo! Niebo nad horyzontem i niebo pod nim...Raj...Na pewno tak wyglądał :)
| 07:45 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Przedostatnie zdjęcie jest cudowne.
dornfeld
| 06:03 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Widać, że zdjęcia robił prawdziwy artysta.
| 09:55 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Zdjęcia super :)
siwobrody
| 21:00 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Mało Ci malowania obrazów ?
Musisz jeszcze malować zdjęcia, ufffffff.
| 19:18 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj wzgórza są po stronie polskiej ..to tak zwana Dolina Miłości ...zaraz od Krajnika w prawo :)
| 19:03 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Nie mam cienia wątpliwości, że dzięki Tobie mam szansę poznawać nowe, ciekawe zakątki - chwała Ci za to.
| 18:29 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Nie wiedziałem, że tam takie wzgórza są... Będę się musiał wybrać, mam ok. 100 km.
| 17:49 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Dziękuję ,że wam tez się tam podoba ! ale pamiętajcie ,że latem nie ma tyle wody i ukazują się dodatkowe ścieżki i łąki ..więc widoki są zupełnie inne ! :)))
Kajman
| 17:49 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Fantastycznie pokazane rozlewiska:)
DaDasik
| 17:22 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Prześliczne zdjęcia... Widać, że robione ręką artystki :)
Jana
| 17:21 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj ślicznie !
| 15:41 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Tunia, aż się chce tam jechać!
| 15:28 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Tunia, jak zwykle przepiękne ujęcia Ci wyszły, muszę się niedługo wybrać w te okolice.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic