poczuć wiosnę .....krótki wypadzik w natłoku pracy :))))

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 10

Jako ,że nie mam za bardzo czasu , z powodu przygotowań do mojej wystawy malarstwa ,już w ten czwartek ( serdecznie zapraszam , jeśli ktoś interesuje się malarstwem - W klubie Garnizonowym 22.03 o godzinie 17tej ). No i jeszcze parodniowe kłopoty z kolanami ...pracami w ogródku ...itd, itp ...Dlatego tez nie jeżdziłam za bardzo , choć taka pogoda za oknem ! Jednak dzisiaj , nie ! chociaż na godzinkę ! No i wsiadłam na świeżo nasmarowanego Kellyska ...i w drogę !
Oj , jak pachniało wiosną ...było już koło 15tej , slońca niet..ale i tak pięknie !
Pojechałam przez Rosówek , Rosow, Nadrensee, Pomellen, Zieloną granicę w Barnisławiu i polem prosto do Kołbaskowa :)

Tyle razy tędy jechałam , a dopiero dzisiaj zauważyłam napis na murze kościelnym w Rosow ...mądre słowa ...

w drodze do Nadrensee...

w drodze na Pomellen

A tu już nad moim ulubionym jeziorkiem przed Pomellen

JUż za piaskownicą przy granicy w kierunku Barnisławia

i takie przestrzenie ...

Dawna Panderosa ...juz po stronie polskiej :)

| 18:12 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Sorry Tuniu, że zawracam głowę ale już znam treść z tablicy spod Rosow. W moim wpisie z 26 maja ubiegłego roku także jest zdjęcie tej tablicy.
| 17:48 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Wracając do tablicy na murze w Rosow, to jednak nie kojarzę o co w tym tekście chodzi ?
| 17:44 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Dwadzieścia jeden kilometrów a tyle uroczych zdjęć, szczególnie urzekły mnie żurawie. Muszę i wybrać się na "polowanie" w tamte strony. A napis z Rosow kiedyś i ja fotografowałem.
| 20:45 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj To kiedyś zrobimy tam piknik w jakis cieplejszy dzień ....nawet jest miejsce na ognisko ! :)))
| 17:06 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj To jeziorko przed Pomellen też należy do moich ulubionych, szczególnie w upalne letnie dni.
DaDasik
| 11:39 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Piękne żurawie :)|
Zazdroszczę spotkania!
Kajman
| 10:00 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Wiosna na całego:)
| 21:44 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Wiosna już na całego :)
| 21:18 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Żurawie przepiękne

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciwka