Wolna godzinka...ładna pogoda ....jak nie pojechać ....:)

Poniedziałek, 20 lutego 2012 · dodano: 20.02.2012 | Komentarze 10

Jako ,że rowerek stoi sobie tutaj u mamy ..udało mi się na chwilkę wyrwać . Ścieżką rowerową z pl. Żołnierza do Parku Kasprowicza i dookoła Goplanki ..Tylko tyle mogłam bo miałam tyle wolnego :) Błotko ,szczególnie w parku dokazywało , ale jeszcze nie jest strasznie głębokie ...ale to kwestia dni ..w lesie jeszcze lód na ścieżce , a gdzieniegdzie pozamarzane kałuże, które z wdziękiem pękają pod kołami ...:))) Dawno nie byłam w lesie ..i oczywiście z zachwytem robiłam zdjęcia i wcale , a wcale się nie spieszyłam ...:)))

Hasiorki ..:)

Na al. Wojska Polskiego

Goplanka :)

Goplanka z drugiej strony ...jeszcze na jeziorze sa ślady niedawnego szaleństwa łyżwiarzy ....a teraz już wiosenne klimaty !

Amfiteatr w parku KAsprowicza :)

Kaczuchy czekają na koncert w amfiteatrze ...:)

prawie wiosenny mostek tamże :)

bezlistne jeszcze Jasne Błonia ....

| 17:56 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj O... ostatnio tamtędy do szkoły jechałam:)
jarrek-removed
| 15:17 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj na hasiory zawsze chcę postawić rower i zrobić mu zdjęcie, ale z szacunku tego nie robię.
piękna WIOSNA na zdjęciach.
| 15:09 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj a dzisiaj znów było trochę zimy ...... :)
| 14:25 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj O i u Ciebie wiosna zawiatała.
| 09:23 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj Co do Ptaków Hasiora, to proszę byś w czasie przejazdu przez park zawsze robiła im zdjęcia. Zawsze potrafisz "zobaczyć" w nich coś innego, niż inni. Całość "produkcji" fotograficzno-artystycznej dobrze mi znana, więc tym milej widziana.
lutra
| 08:27 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj Czy pierwsze zdjęcie nie nawiązuje czasem do kółek ze szprychami i ich właścicieli?
Barwne ptaki ;)
| 20:39 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj rzeczywiście , u nas już wiosna ...nawet ptaki Hasiora zdawało się ,że śpiewaja ......i jak im nie zrobić zdjęcia , nawet po raz wtóry ! :))))
| 20:09 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj Ale wiosennie -szoking:))))) Zdjęcia piękne kolorowe:))) tego ptaszka z pierwszej fotki juz widziałam:))))
| 20:06 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj I mamy wiosennie prawie, dziś słońce było fantastyczne :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wskie