Było wszystko, oprócz śniegu ......... :))))

Czwartek, 29 grudnia 2011 · dodano: 29.12.2011 | Komentarze 15

Dzisiaj spałam u mamy, i wczoraj postanowiłam że rano się troszkę przejadę z centrum w kierunku Głębokiego. A więc rowerek zapakowany ... Jako ,że postanowiłam to pojechałam...wiatr dość zimny i silny ...ale co tam ! Jednak w połowie drogi zaczęło mżyć , a potem już porządnie padać . No wiec objechałam tylko Uroczysko i już Wojska Polskiego wracałam w kierunku centrum .. Na wysokości Rajskiego Ogrodu wyszło jak na złość słońce ...ale ja już byłam mokra ! Całkiem mi się to podobało , bo nawet nie odczuwałam zimna :))) Niestety z powodu tylu problemów rodzinnych - czegoś musiałam zapomnieć ! No właśnie - aparatu !!!! Szkoda ...ale kaczuchy na jeziorku były i całkiem podobne do tych z moich obrazów !!!! Myślę ,że następny wpis już będzie w Nowym Roku - więc - Wam życzę wszystkiego co najlepsze !!! Wielu tysięcy na rowerach i w portfelach !!!

| 17:19 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Jeszcze raz - dziękuję i życzę pięknej zabawy sylwestrowej !!!
Jana
| 17:11 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku !!!
| 16:49 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj Dziękuję Ci Tunia za szereg sympatycznych komentarzy a w 2012 roku życzę Ci wielu radości, zdrowia i mnóstwa udanych wycieczek w tym także do NRD - szerokiej drogi.
| 17:08 piątek, 30 grudnia 2011 | linkuj Dobrego Roku!
Misiacz
| 13:52 piątek, 30 grudnia 2011 | linkuj Po co komu śnieg?
| 22:12 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj dziękuje jeszcze raz i życzę jeszcze raz !!!
alistar
| 21:55 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Piękne te kaczuchy :)
Tobie też życzę dobrego nadchodzącego roku :)
| 20:02 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj dzięki ! za dużo by opowiadać ! :))
| 19:45 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Tunia, bidulko, czemuż to musisz zapomnieć o szampańskiej nocy? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, tego co dla Ciebie dobre będzie.
giorginio12
| 19:44 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Szczęśliwego Nowego Roku 2012:)))
| 19:19 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Tak , ja bidulka , muszę zapomnieć o szampańskiej zabawie ....Ale Wy bawcie się na całego - za mnie ! Pozdrawiam was ciepło !!!
prim8
| 19:09 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Bidulka:(
| 19:07 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Szczęśliwego Nowego 2012:)))
| 19:05 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Tobie Tunia również życzę Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nanic