Miałam być zmokłą kurą , a stałam się śniegowym bałwanem! :))))

Środa, 7 grudnia 2011 · dodano: 07.12.2011 | Komentarze 13

Przecław - centrum -Przecław
Jak zwykle wyjazd do mamy ..nie padało , całkiem miło się jechało . Ale kiedy już myślałam o powrocie , zaczęło lać ...jechać , nie jechać ...czekać , nie czekać ...Poczekałam aż przestanie ...i przestało ! Zaczął po prostu padać śnieg! Cała droga powrotna w śniegu ..ulice zrobiły się białe , my z rowerkiem też jak bałwanki ! ..jechało się wspaniale !

| 15:58 sobota, 10 grudnia 2011 | linkuj Aż mi się zimno zrobiło na widok tego śniegu, mimo że w chacie ciepło...
| 15:53 czwartek, 8 grudnia 2011 | linkuj I oby ten śnieg był tylko małą namiastką tegorocznej zimy i więcej się nie pojawiał.
| 11:30 czwartek, 8 grudnia 2011 | linkuj a dzisiaj piękny słoneczny dzień ! :)))
| 10:45 czwartek, 8 grudnia 2011 | linkuj Ty się nie poddajesz:))))
sargath
| 06:34 czwartek, 8 grudnia 2011 | linkuj na szczęście już się stopił i go nie ma i oby nie było :D:D:D
prim8
| 05:50 czwartek, 8 grudnia 2011 | linkuj Tunia nie stawiaj roweru przed igloo. Białe misie to złodzieje.
mimoza15
| 23:27 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj Ale ładnie ! już się chce tego śniegu trochę , u mnie padał ale deszcz
kundello21
| 20:56 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj Super:) Śnieżek rekompensuje nam te zimne dni...
| 20:27 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj Musze się zmobilizować i i Krossa zaprowadzić do serwisu by go na zimowy sezon sprawdzili :)
| 20:21 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj jak już spróbowałam ..to zachciało mi się więcej ! Byle lodowiska nie było !
| 20:18 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj Ja wracałam z pracy w tym czasie, jak padał gruby, biały śnieg i myślałam sobie - koniec rowerowych wycieczek?
| 20:04 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj zaraz dam zdjęcia ... a teraz też już śnieg w deszcz się zmienił ....miałam farta ! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni