Pyszna tarta Łukasza .....- smakowała wspaniale na ścieżce Orlika :)

Wtorek, 1 listopada 2011 · dodano: 01.11.2011 | Komentarze 11

Dzisiaj , tak na spokojnie , bez pośpiechu ....jakby nie było - święto listopadowe ...wyruszyliśmy z Małgosią , Anią i Łukaszem na naszą nową ścieżkę rowerową ,zaczynając jednak od strony Niemiec. Łukasz przywiózł pyszne ciasto i wyruszyliśmy z Kołbaskowa do Pommelen, Rosowa,Neurohlitz, Pargowa ...i już ścieżką do Siadła Dolnego ...Ciasto zaczęliśmy konsumować w Kołbaskowie , a skończyliśmy na brzegu Odry na Kamionce :))) Było pyszne ! Zebraliśmy jeszcze następne jabłka ...może znów coś się upiecze ?
A pogoda - jak w lecie ! Pieknie i ciepło ! :)))

Zbieramy ogromne , czerwone jabłka .....

W Rosowie :)

Na czerwonym szlaku do Neurohlitz

Daniele z Neurohlitz

Zjazd nad Odrę przed Pargowem :)

W Kamionce :)

I już zbliżamy się do Siadła Dolnego nową ścieżką ....

| 19:14 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj ja też lubię zakalce !!! :)))
| 15:37 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Zakalce są bardzo pyszne :)
| 15:07 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Z mojej strony......jeśli lubicie "Zakalce"- czemu nie.
| 22:35 środa, 2 listopada 2011 | linkuj może następnym razem ....ale teraz ktoś inny upiecze ciasto , ok ? Po kolei będziemy ! :)))
| 15:52 środa, 2 listopada 2011 | linkuj Szkoda że nie pojechałem, jak widzę super była zabawa, pogoda no i żarełko.
| 20:09 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Jest to bardziej turystyczny szlak dla tych trochę wolniej kręcących i mających zapotrzebowanie na ładne widoki :)
dornfeld
| 20:02 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Byłem dziś tam (w Pargowie). Ten zjazd w dół, z drogi Kamieniec - Pargowo nie wyglądał zachęcająco. Mam na myśli nawierzchnię choć niektóre odcinki na zdjęciach wydają się być całkiem fajne.
| 19:42 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj ale owocami należy się przecież obżerać ! A jeszcze jak są na pysznym cieście ...!! :))))
| 19:28 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Dziękuje za bardzo miłe towarzystwo Kochani, ale tak prawdę powiedziawszy to nie zdawałam sobie sprawy, że z Was takie obżartusy :). Dopiero te zdjęcia... :/
| 19:06 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj he, he ....jeszcze zaraz dodam ładniejsze zdjęcia ! A następną razą będzie mleko ! :)))
vonZan
| 19:02 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj taaaak bardzo udana wycieczka, ciekawe widoczki, pyszne ciasto, miła gościna, piękne obrazy, tylko ten brak mleka ;p hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sznyc