druga część pleneru na Morzyczynie ...:))))

Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 6

czwartek – cały dzień deszcz czyli tylko malowanie …...wieczorem imprezka integracyjna .

piątek – nareszcie pogoda i ciepło ….
z Małgosią do Tesco w Stargardzie i z powrotem i dalej już sama - M -Kobylanka-Reptowo-Niedźwiedź....lasem do szosy na Szczecin i potem Kobylanka -Bielikowo- wzgórze widokowe -Jeczydół- deptak w Morzyczynie …....45km

sobota – o godz 14 dwu godzinny rejs po Miedwiu żaglówką na silniku ….jakby kuter z masztem ...całkowita flauta po raz pierwszy zero wiatru ...efekty na wodzie ...zwiedzanie torpedowni......po obiedzie malowanie ...i imprezka :)

niedziela – wycieczka tym razem po drugiej stronie jeziora ….Kunowo- Wierzchląd-Koszewko-Koszewo ….....i z powrotem piękna pogoda , zwiedzam plażyczki wiejskie i podziwiam już prywatny pałac w Koszewie …..,:)po obiedzie stoimy na deptaku z kilkoma obrazkami :) 26km
poniedziałek 15 sierpień – happening z dziećmi na plaży i wernisaż zakończeniowy na amfiteatrze :)

widok na Miedwie ze wzgórza w Jęczydole :)

tu malowaliśmy i imprezowaliśmy ...:))

z jachtu ....takie widoki !

torpedownia :)

kormorany ...nie lubiane przez rybaków ...:)

oj ...było na co patrzeć ! :)

akurat były regaty rodzinne ...ale niestety nie mieli wiatru ...pech :)

a to nasz jacht ...na szczęście z silnikiem :)

a to już z wycieczki rowerowej , kiedy to pojechałam zwiedzać wioski już z drugiej strony ...to Koszewo ...:)))